Hotel Krumers ****

11 reviews over Hotel Krumers in het Nederlands

Krumers alpin Resort & Spa gemiddeld tevreden

Kris, 5-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ruime kamers (deluxe) : mooi terras (hadden hoekkamer) maar jammer genoeg wel lawaai vanaf 6 uur 's ochtends door drukke baan die pal aan het hotel ligt, de kamers zijn verouderd maar heel proper

Wellness en zwembad: proper en goed (zwembad was wel aan de koude kant)

Ontbijtbuffet : uitgebreid assortiment met kwalitatieve producten

Dinner : volgens het hotelmanagement door de drukte (krokusvakantie) iedere avond buffet (zelfbediening).

Wat ons betreft ondermaats. Gerechten waren vaak niet echt warm (eerder lauw), doordat het zelfbediening was een zooitje ongeregeld. Dessertbuffet was de hele week hetzelfde (op 1 iets na)

We tafelen graag in alle rust en dit is dus niet iets wat wij appreciëren maar dat is persoonlijk natuurlijk. De eerste maal dat we dit in een 4* superior hotel meemaken!

Het personeel is vriendelijk maar niet die spontane vriendelijkheid die je veelal in Oostenrijk meemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

10+

Steijger, 17-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles is hier goed dus als je ietsje meer uit kan geven zekeker doen het is het dubbel en dwars waard
Gereisd met partner in januari 2017

Voor herhaling vatbaar

patrick eerdekens, 2-8-2013

Perfect ontbijt en zeker het avondmaal was subliem , ook zeer vriendelijk personeel.
Gereisd anders in juli 2013

Genieten in hotel Krumers Post

Eveline, 1-10-2012

Wij zijn hier 5 dagen verbleven en hebben ons prima vermaakt. Wat een mooi hotel. Kamer prima, aparte wc en nette badkamer. Geen last gehad van de kerkklok. Wij zaten aan de zijkant van het hotel welke uitkijkt op de rosshutte. De wellness verdient een speciale vermelding, deze is 10+, heerlijk zwembad en daarnaast 2 sauna's een dampbad en infraroodsauna. Weer een verdieping hoger een ruimte met waterbedden. En dit alles is fonkeltje nieuw! Het avondeten en ontbijt waren heerlijk, tussen 14.30 en 16.30 ook iedere dag salade, taart en soep. Wij gaan hier zeker nog eens naar terug.

Hotel ligt midden in voetgangerszone. Er is dus altijd wat te zien vanaf het balkon, of het terras.

Gereisd met partner in september 2012

Super de luxe verwenvakantiein Seefeld!

naam naam, 19-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een geweldig luxe hotel direct in het gezellige centrum van Seefeld gelegen. Het eten is fantastisch, elke morgen een zeer uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een culinar 5 gangen (keuze) diner. Een spa gedeelte verdeeld over 3 verdiepingen en ontzettend goed uitgerust met vele facilieiten. Zoiets heb ik nog nooit gezien, en we zijn al heel wat gewend in 5 sterren hotels. Mijns inziens verdient dit hotel dan ook 5 sterren! In de week dat wij er waren was het hotel helemaal volgeboekt maar de opzet is zodanig dat je altijd wel een rustige plek kunt vinden en zeker in het spacentrum heb je s'morgens het gevoel dat je alles voor je alleen hebt!
Gereisd met partner in februari 2012

Krumers Post Seeeld helemaal top

alexandra grimbergen, 4-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

hotel krumer post in Seefeld was fantastisch!

het eten was heel goed, de kamer mooi en groot en zeer netjes. De badkamer was ook erg schoon en netjes, zelfs badjassen en badslippers stonden klaar! Het personeel was zeer vriendelijk en bereid je overal mee te helpen. Het SPA gedeelte was helemaal perfect, zag er zeer verzorgd uit, netjes en schoon en handdoeken genoeg..

Het hotel ligt midden in het centrum waar de mensen gezien willen worden erg chic en dure winkels erg leuk om naar te kijken! Ze waren wel lief voor de kinderen maar er was niet veel voor hen te doen, in het zwembad waren ze niet echt welkom!! Wat wel jammer was dat het skigebied erg klein was voor een ervaren skiër niet echt top. Het was er wel netjes en verzorgd en onderhouden!

Gereisd met partner in januari 2012

Een echt verwen hotel

Theodorus, 13-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes6

Krumerhotel Die Post is aan te raden als een zee goed hotel met een perfecte ligging midden in het stadje. Op enige minuten loopafstand zijn de pistes. Er rijden ook skibussen en die zijn gratis voor de gasten. Dit hotel heeft sinds december 2010 ook een super mooie welness en met ingang van mei à.'s. Ook een zwembad. Het eten is goed tot zeer goed alsmede het ontbijt. De jausse zou iets uitgebreider mogen zijn. De kamers zijn mooi en schoon. De receptie en de bediening zijn ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Gewoon goed.
Gereisd met partner in februari 2011

Een goed, mooi en prachtig gelegen 4 * hotel

Theo, 4-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

We waren na jaren van afwezigheid voor de 4e keer in Hotel Krumer die Post. En het was gewoon weer thuis komen in een fantastisch hotel met hele mooie kamers met luxe grote badkamers met apart ligbad en een royale douche. Goed tot zeer goed eten en een perfect ontbijt. Ook was er 's middags een beperkte jausse.Het hotel heeft nu ook een aangename en mooie welness er bij gekregen en vanaf de zomer ook een binnenzwembad. Van de directie tot de bediening en de schoonmaaksters alles was in één woord: goed tot zeer goed. En op enkele avonden was er live muziek in de bar/salon. En de ligging is goed te noemen midden in het dorp aan een pleintje t.o. de kerk.
Gereisd met partner in februari 2011

Fantastisch hotel, perfecte service

Diana van Voorst, 4-7-2009

Wij waren de half juni 2009 in dit hotel te gast. Het eten is in één woord super!! Ook de service ligt op een hoog niveau, iets kapot (kan altijd gebeurgen) in ons geval een lampje, is in na melding direct gemaakt. Ook de klantvriendelijkheid was erg groot. Mocht er bij het diner (altijd keuze uit 3 voor, hoofd en nagerechten ook vegetarisch) niets bij zitten wat je lekker lijkt, dan maken ze gewoon iets anders. Moet je natuurlijk wel jo mond open doen, gedachten lezen kunnen ze nog net niet.

Dus ook voor de zomerperiode is deze locatie beslist een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Kees de Vries, 15-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Verbleven hier in maart 2005 en maart 2007. Beide keren een suite, met aparte slaapkamer. Ideaal met kinderen. Eten is uitstekend, zeer behulpzaam personeel. Over het algemeen wel wat ouder publiek, met name wandelaars en langlaufers. Bus naar Moosalm op 5 mins lopen (aanrader!). Verder ligt het hotel in het centrum tegenover de kerk en 5m ins van het station. Taxi rit van Innsbruck airport is plm. 35 euro, en duurt 25 mins. Ideaal. We gaan zeker nog een keer.
Gereisd familie in februari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Krumers bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krumers in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krumers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Krumers scoort een 8.98 uit 10 op basis van 144 reviews.