Appartement Haus Wiesenruh ****

9,5

• Ligging t.o.v. pistes8,9

62 reviews over Appartement Haus Wiesenruh in het Nederlands

Marlous, 14-9-2017

We vonden alles goed! Een lekker bed, grote kamer! Gewoon een heel fijn appartement! Mooie keuken met alles erop en eraan! Kortom fantastisch
Gereisd met partner in augustus 2017

Schitterend appartement op top lokatie

Fam. Ros, 19-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Heerlijk ruim en fris appartement op een van de mooiste lokaties van Seefeld, vrij uitzicht over alm en richting bergen. Gastvrij ontvangst, zeer compleet uitgerust appartement met sauna en mooi terras. Op 5 minuten lopen van het gezellige centrum. Veel wandelmogelijkheden in de buurt en leuke eetgelegenheden.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

luxe, schoon, aanrader!!

van Dorst, 29-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Luxe ruime appartementen, grooot balkon op 2e etage. Bedden slapen heel goed en zijn erg ruim. Complete keuken met alles erop en eraan. Sateliet tv met ruime keuzes. Gastvrouw Karin is zeer goed bereikbaar, heeft goede tips.

Appartement ligt aan weides en rustig gelegen.

Veel te doen in de buurt voor wandelaars.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus Wiesenruh bij:

Ontspannende vakantie op heerlijke locatie

Annabel D., 17-7-2017

We hadden met ons gezin een heerlijke vakantie in Haus Wiesenruh. We genoten met zijn allen van het ruime appartement met sauna. We koken graag zelf en ook daarvoor was alle materiaal voorzien. Zalig was het uitzicht op de weide en de bergen. Bij mooi weer aten we op het terras. Het was ook leuk dat de supermarkt , het station en de bushaltes op wandelafstand waren. Heel handig voor ons die niet met de auto gekomen waren. Gastvrouw Karin stond klaar om onze vragen te beantwoorden . Onze eerste vakantie in Oostenrijk was zalig!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuke plek!

Filip, 17-7-2017

Seefeld is eenvoudig per trein bereikbaar en het openbaar busvervoer is goed uitgebouwd. Er bestaat een gratis Seefeld card die je bovendien voor 12 euro kan opladen met een busabonnement waarmee je gedurende je volledige verblijf kan rondtrekken in de omgeving. We deden leuke wandelingen, zowel in lager gelegen bossen als hogerop. Wandelaanduidingen zijn niet perfect, zorg dat je een kaart bijhebt.

In het appartement waardeerden we de ruimte en de sauna. Keukenuitrusting is ruim en kwaliteitsvol. Prima bedden. Alles is in perfecte staat.

We verbleven in het appartement op niveau +0.5 en gebruikten een zonnig en rustig, maar niet van de wind afgeschermd terras (hoeft ook niet, het uitzicht is weids en mooi). Dit buitenterras is niet privé maar wel ruim. Het appartement op niveau +1.5 beschikt over een eigen ruim balkon.

Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Erg ruime en fijne uitzichten

Roy, 14-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hadden het appartement in de kelder met 2 slaapkamers. De slaapkamers hadden grote bedden en genoeg kastruimte. De keuken was ook erg compleet. Er was een apart toilet en een badkamer met een douche. Het appartement was hartstikke schoon toen we aankwamen. We hadden ook een flink terras met een hoop stoelen en een paar ligstoelen. Op het terras kon je perfect genieten van de zon. Ik was hier om te fietsen in de Alpen en het was erg fijn dat we gebruik konden maken van de wasmachine. Er waren ook genoeg parkeerplaatsen beschikbaar. Ik denk dat dit appartement prima is voor zowel zomer als winter.

Het chalet ligt aan de rand van het dorpje naast een groot grasveld / akker. Het uitzicht vanuit de slaapkamers en de woonkamer was fantastisch. Het was slechts 3 minuten wandelen van het centrum van Seefeld. In het dorpje was genoeg te doen, fijne restaurantjes en een uitstekend startpunt voor wandeltochten

Overall was dit een geweldige vakantie en we komen graag nog een keer terug. :)

Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastische plek

Wim en Jose, 14-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een geweldig appartement met ruime kamers, gezellig ingericht en ontzettend hygienisch. Het is voozien van alle comfort met zelfs een sauna. Het ligt in een hele mooie omgeving, op 5 min loopafstand van de zeer gezellige dorpskern. Karin is een geweldige gastvrouw, die voor haar gasten altijd klaar staat. Niets is haar teveel. We zullen zeker nog een keer terugkomen.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Uitstekende accomodatie in een mooie omgeving.

Pieter en Querine, 18-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Een ruime accommodatie en voorzien van alle gemakken met zelfs een sauna. Appartement ligt in de buurt van het centrum(5 min lopen) van het vriendelijke Seefeld. Nadat we eerder in maart hier geweest zijn voor een skivakantie, verbleven we er nu eind april (buiten het vakantieseizoen) voor een wandel en fietsvakantie wat ook erg leuk is. Ook toen konden we nog skiën in de omgeving. Kortom er is voor iedereen wat te doen in Seefeld. Karin , de gastvrouw , is zeer behulpzaam en heeft goede tips over wat je kunt doen in Seefeld en de omgeving.

Wij komen hier zeker weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Heerlijke vakantie gehad

Bert, 14-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Erg rustig gelegen, mooi uitzicht, mooi appartement met zelfs een eigen sauna. Leuk dorp en niet ver van het huisje vandaan.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Prima locatie

J.v.Breeschoten, 5-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bovengemiddeld ruim appartement met alle voorzieningen en een goede ligging op loopafstand van het gezellige centrum.

Met de alpenweide voor de deur is het voor kinderen een erg leuke locatie.

Prima parkeergelegenheid.

Gereisd met vrienden in maart 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Haus Wiesenruh bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Wiesenruh in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Wiesenruh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Wiesenruh scoort een 9.49 uit 10 op basis van 73 reviews.