Appartement Haus Renate

Appartement Haus Renate
Haus Renate

• Ligging t.o.v. pistes7,0

2 reviews over Appartement Haus Renate in het Nederlands

Geweldig genoten van een korte vakantie.

GAJ, 17-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn net terug van een zeer fijne vakantie in Seefeld. En hebben genoten van ons appartement bij Haus Renate. Er heerst een zeer prettige en gemoedelijke sfeer. De kamers zijn zeer ruim en netjes verzorgd. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Er word ook aan broodjes service ‘s ochtends gedaan. Er zijn overdekte parkeerplaatsen voor de auto’s. Er is genoeg informatie te krijgen over Seefeld en omgeving. Wij kunnen ons dan ook helemaal niet vinden in de beoordeling van de vorige schrijver! Voor ons was het een prettige ervaring en wij zijn ook zeker van plan om weer terug te komen.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Haus Renate in Seefeld,"Nooit meer" !!!

roger_bamps, 17-6-2010

Mijn vriendin en ikzelf verbleven 13 dagen in Haus Renate:Geigenbühelstr.681,6100 Seefeld. Haus Renate staat op naam van zoon Marco Sailer maar moeder Renate (LIJD) het Haus als haar privé woning. Je kan alleen cash betalen en zodra afgerekend, dwingt ze op verbale toon het huis zo vlug mogelijk te verlaten. Ik heb een klacht overgemaakt aan Dienst toerisme in Seefeld. Hopelijk komt de zoon tot besef om de zaak zelf te leiden. Ons zie je er nooit meer !!! Een schandvlek in het wondermooie Seefeld. Roger Bamps uit Bree(B).
        Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Renate in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Renate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Renate scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.