Pension Alpina

• Ligging t.o.v. pistes4,7

4 reviews over Pension Alpina in het Nederlands

Prima hotel/pension!

Annelies, 12-5-2013

In de meivakantie een weekje in dit hotel/pension geweest. Hartelijke ontvangst door pensionhoudster! Kamer zeer schoon, ruim, groot balkon en heerlijke bedden! Ontbijt lekker en voldoende aanbod. Diner 's avonds gezond, voldoende en gevarieerd. Als je op zoek bent naar simpele wienerschnitzel en patat kun je beter iets anders zoeken. 's Avonds konden we altijd nog een bakje koffie krijgen en de eigenaren waren zéér vriendelijk en geïnteresseerd! Eerder genoemde negatieve ervaringen komen wellicht voort uit de (hoge) verwachtingen die men heeft. Voor de zeer schappelijke prijzen die men in dit pension rekent moet je uiteraard geen Hiltonhotel verwachten. Hoewel ze hier misschien nog wel vriendelijkere/persoonlijker zijn dan in het Hilton! Wij hebben een toptijd hier gehad!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Hartelijke behandeling.

nicovogelpoel, 24-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

we waren in januari voor de derde keer te gast bij de familie Jost. We genieten van hun hartelijke ontvangst, de vriendelijke behandeling, de kleine attenties en hun behulpzaamheid en adviezen voor een fijne dag.

Het pension ligt in het centrum van Leutasch, vlakbij de loipes, de skilift/ skipiste, de bushalte en vanuit het pension kun je prachtige wandelingen maken naar diverse berghutten.

De kamers zijn schoon, prima bedden en linnengoed.

De maaltijden zijn smakelijk en gezond en met zorg samengesteld en bereid.

De prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed.

We hopen hier nog vaak te logeren!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

Ver weg blijven van deze plek!!!

kroonen, 19-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes2

Wij hebben nog nooit zo een onvriendelijke pensionhouder meegemaakt en over het eten zullen we het al helemaal niet hebben het was gewoonweg erbarmelijk slecht. internet vanaf 21.30h afgesloten en alleen bereikbaar in de receptie. ook iets te drinken is na 21.30h niet meer mogelijk voor die tijd in de eetzaal want een bar is er niet.
Gereisd met partner in februari 2013

dieptepunt

lennybuijs, 17-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes3

Dit hotel is ons aangeboden door touroperator omdat het hotel van onze keuze overboekt was. Logisch dat dit hotel nog te boeken is, want hier wil je echt niet zitten:gedateerd, slechte service, chagrijnige beheerder die om 21.30 uur het licht uit doet. Eten miserabel. Wij hebben er voor gekozen elders te gaan dineren. Voor gevorderde skieers te ver van de pistes van Seefeld. Eldorado voor langlaufers, maar kies dan niet voor dit pension! Kortom, wegblijven.
Gereisd met partner in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Alpina in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Alpina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Alpina scoort een 5.25 uit 10 op basis van 4 reviews.