Hotel A-VITA Viktoria Residenzen ****

Hotel A-VITA Viktoria Residenzen
A-VITA Viktoria Residenzen
9,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel A-VITA Viktoria Residenzen bij:

5 reviews over Hotel A-VITA Viktoria Residenzen in het Nederlands

Op hoog niveau.

., 2-2-2014

Wij gaan graag weer! Vriendelijke check-in-en check-out zonder problemen. Wondermooie vakantiewoning met alles wat je nodig hebt en heel goed uitgerust.
Gereisd anders in februari 2014

Exclusieve hotel-oase en een beetje meer!

., 28-1-2014

Een zeer mooi en exclusief kamers-alternatief voor een 'typisch' hotel. Ik hoop dat de warmte en exclusiviteit van de kamers en inrichting zo kan blijven en niet ten onder gaat door het toeristenvandalisme... Helaas kon ik maar een dag van deze luxe genieten, maar ik kom met veel plezier terug.
Gereisd anders in januari 2014

Uitstekend.

., 29-11-2013

Modern ingerichte appartementen met een uitstekende en goede sfeer! Prima en zeer goed.
    Gereisd anders in november 2013

Super vakantie.

., 15-10-2013

In het laagseizoen goede prijs-kwaliteit. Modern ingericht en goed uitgerust. Het enige dat men zou kunnen verbeteren was de verlichting in de sauna, een kleurwisseling elke 3 seconden hoeft ook weer niet.
      Gereisd anders in oktober 2013

Leuke vakantie in een aangename sfeer.

., 3-10-2013

Wij voelden ons er zeer op ons gemak. Het hotel deed volledig aan onze verwachtingen en we zijn zeer hulpvaardig en vriendelijk ontvangen. We zouden het zo weer boeken.
        Gereisd anders in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A-VITA Viktoria Residenzen in Seefeld / Leutasch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A-VITA Viktoria Residenzen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel A-VITA Viktoria Residenzen scoort een 9.24 uit 10 op basis van 5 reviews.