Appartement See-Land

Onvoldoende

2 reviews over Appartement See-Land in het Nederlands

Nooit meer....

DB, 29-8-2017

Voor de terugreis vanuit Italië nog een paar dagen Oostenrijk meegenomen. Via de website van het Tourismusverband Paznauntal-Ischgl dit appartement gevonden. Prijs was zeer redelijk en de foto's zagen er niet slecht uit. Helaas geen reviews kunnen vinden, dus dan blijft het toch een beetje een gok.

Bij aankomst was het appartement open, de eigenaar zelf was niet aanwezig. Zelf dus maar een beetje wegwijs moeten maken. Eerste indruk van de buitenkant is dat het huis (eigenaar woont beneden, boven twee appartementen) wel wat aandacht kon gebruiken en een en ander was nogal rommelig. Het zag er allemaal een beetje oud uit en het leek erop dat het de afgelopen jaren niet veel aandacht heeft gekregen. .

Binnen was het hetzelfde verhaal. Wat opviel was dat her en der de plinten los lagen (zowel op de grond als aan het plafond), de afdichting aan het plafond van een buis die door de slaapkamer liep lag los, de laminaat in de hal had zijn beste tijd gehad,. Daarnaast (het huis is over 100 jaar oud, dus daar is weinig aan te doen) zijn de plafonds erg laag en dat heb ik een aantal keren pijnlijk ondervonden.

Verder is het huis bijzonder gehorig. We konden dan ook luid en duidelijk horen dat de eigenaar beneden zaterdagavond de film dirty dancing aan het kijken was en ook konden we de buren in het appartement naast ons duidelijk horen praten.

Wat verder opviel is dat het huis niet echt schoongemaakt was voor wij aankwamen. Zo lagen er kruimels op de bank, chips op de vloer naast de stoel, sokken achter een emmer in de badkamer, een pen op de vloer in de slaapkamer, haar in het putje van de douche en een spijker op de vloer voor de deur van de slaapkamer. Je kunt een keer iets missen, maar dit is in mijn ogen toch iets teveel van het goede, zeker omdat je schoonmaakkosten betaald!

Het was zeker niet het duurste appartement in de regio en dat is ook duidelijk voor een reden. Wij komen hier in ieder geval niet weer terug.

De omgeving zelf is overigens wel een aanrader, zeker in combinatie met de toeristenkaart, waardoor je heerlijk de bergen in kunt gaan met de kabelbaan. .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk

jomarelda, 27-2-2010

See-Land in See is een super leuk Appartement.

Het is pas gerenoveerd in 2 x 6 persoons appartementen.

Mooie ruime kamers een mooie woon kamer. Luxe keuken & mooie badkamer.

Het ligt redelijk centraal maar toch rustig.

Voor de wandelaar loopt de route achter het huis langs.

Mountenbiken en kanoën kan ook optimaal in de buurt van See En voor de skiër ook alle mogelijkheden op korte afstand.

Winkelen in Samnoun Zwitserland Is een aanrader en binnen een uurtje bent u er.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement See-Land in See , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement See-Land zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement See-Land scoort een 3.63 uit 10 op basis van 2 reviews.