8,4

• Ligging t.o.v. pistes7,9

58 reviews over Gasthof Jenewein in het Nederlands

Nooit meer

Isabelle, 22-4-2014

Sobere kamers verwarming wij kregen elektrisch vuurtje aangeboden om mee te nemen naar de kamers. Eten je had geen keuze 1 menu per dag of je het luste of niet. Smorgens kon je pistolet krijgen met worst of kaas als beleg. Geen koffiekoeken of zo eitjes werd ons verteld 40 cent dus veel te duur. En de kaas was reeds maand over datum. Zonde van je geld want vriendelijkheid was ver te zoeken.
Gereisd met vrienden in april 2014

Eenvoudig gemoedelijke Gasthof

Michel, 22-9-2013

Eenvoudig gemoedelijk Gasthof met Nederlandse eigenaar vlakbij de Brenner Autobahn. Verwacht geen luxe, wel gezelligheid. Verwacht geen sterrendiner, wel een voedzame maaltijd. Verwacht geen enorm ontbijtbuffet, wel voldoende broodjes. Goede overnachtingsplek voor een doorreis of om enkele dagen te verblijven in landelijke (erg) rustige omgeving in Oostenrijks Tirol. Kamers en bedden en sanitair waren zeer schoon.

Helaas is de alom geroemde Karin er niet meer, Richard heeft de niet gemakkelijke taak in zijn eentje verder te gaan. Zijn enthousiasme is er niet minder om... Er moet wel op korte termijn het e.e.a. opgeknapt worden, want hier en daar is het hotel echt gedateerd.

Richard, het allerbeste gewenst....

Gereisd anders in augustus 2013

Hallo Michel,

Ik ben toevallig vandaag begonnen met de eerste Schilder werkzaamheden . Bedankt voor je oordeling hier .

Mvgr,

Richard

Kleinschalig, supergastvrije accomodatie

Nadine, 15-9-2013

Kleinschalige accomodatie in klein dorp. Rust, natuur, eenvoudig maar heerlijk eten. Ideaal onderkomen voor doorreis maar óók om langere tijd te verblijven. In omgeving voor iedereen voldoende te doen... De accomodatie en kamers kunnen een opknapbeurt gebruiken, maar wij hebben het met n lach ondervonden en niet als storend ervaren. Kamers zijn schoon en groot. Tv aanwezig met sateliet, maar als je de hele dag in de weer bent geweest maak je er geen gebruik van :-)

Wij hebben een heerlijke week gehad, en onze 1e keer in het gastvrije Oostenrijk is ons erg goed bevallen. We komen zeker nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2013

Hoi Nadine en Ramon,

Ik zie jullie graag terug in de Gasthof ,,het was een gezellige tijd met jullie hier.

De ramp van Tirol

dievdbossche, 8-8-2013

Gasthof Jenewein heeft 8 kamers. Wij hadden er 3 gereserveerd. Bij aankomst kregen we 2 identieke ruime kamers en 1 kabouterkamertje. Nochtans waren 3 identieke geboekt. In de ene kamer was een flat-screen TV, in de ander een oude beeldbuis en de minikamer had geen TV.

Het ontbijt was elementair en alle ochtenden hetzelfde. All-In Light betekent de ontbijt-restjes meenemen als lunch-pakket. Het avondeten was weinig weinig smakelijk en koud ... maar de soep (iedere avond een andere soort) was lekker en warm !

De Nederlandse eigenaar is pas van zijn vrouw gescheiden en dit verklaart veel: fantasieloos gasthof, slecht onderhouden, donker, versleten tapijten, dode vliegen

Over de service viel niet te klagen. Men was vriendelijk en deed zijn best !

Geschikt voor een verblijf van 1 nacht ( ? ) maar zeker niet voor 1 week .

Hier komen we nooit meer !!!

Gereisd met vrienden in juli 2013
Richard snijder,

Voor niet bestaande Kamers die u verhuurd worden door uw Toeroperator ,moet u zich toch echt tot uw toeroperator wenden ,dat u dan een kamer aangeboden word die normaliter niet verhuurd word was een oplossing die ik u aanbood omdat er anders geen verblijf voor uw groep mogelijk was ,in verband met teveel boekingen van uw toeroperator.

Dat uw verblijf tegen viel reken ik me dan ook niet aan ,er staat geen 5 sterren Hotel op uw Voucher Maar een Alpengasthof met gemoedelijke sfeer ,waar u het nodig vond om enkele Kamers te ``verbouwen´´ in verband met het niet samen willen slapen ,terwijl er 3 Twee persoons Kamers waren geboekt

top locatie !

madelaine, 12-5-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Jenewein is top! Prachtig gelegen in een sprookjesachtig landschap.

Wij zijn hier al diverse malen geweest en elke keer weer genoten.

Kamers keurig en schoon eten perfect prijs/kwalteit dik in orde.

De eerste keer dat wij hier kwamen waren wij op doorreis naar Italie .Ging super want vanuit Schmirn zit je in een wip op de Brennerpas.

Kortom een echte aanrader.Handig ook dat het gasthof eigendom is van een Nederlander.Gaat toch wat makkelijker met de taal.

Gereisd met partner in april 2013
Richard snijder,

Leuk om van jullie een reactie hier terug te lezen .

Het was aangenaam hier met jullie als gast .

Tot ziens .

Motorvakantie 2012

Anoek, 20-8-2012

Algemene indruk is zeer goed. Karin, petje af voor je vriendelijkheid, je zorgzaamheid en je kookkunst voor zoveel mensen. Uitzicht is heel rustgevend evenals de omgeving. De mensen in de buurt zijn vriendelijk en af en toe ziet men de plaatselijke bevolking in het gasthof voor een hapje en een drankje, zijn geen mensen waar je last van hebt. Karin, de eigenaresse van het Gasthof is werkelijk een duizendpoot. Wat opviel was de heerlijke geur van schoon wasgoed als we naar onze kamers op de tweede verdieping liepen, elke dag! Prijs kwaliteit was prima.

De kamers waren ook prima, voldoende ruimte en schoon, heerlijke bedden en de dekbedden waren super. Badkamer ook ruim en schoon. Wij waren met 10 vrienden, zonder kinderen, maar bij aankomst zagen we direct een klein glijbaantje en andere leuke attributen in de tuin staan. Tuin is tegenover het terras, gescheiden door het pad naar de ontbijt-/eetgelegenheid, dus ouders zitten op veilige afstand van de kleintjes met zicht op de kinderen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Een geweldig verblijfadres

Gerrie Weggeman, 11-8-2012

Een prima hotel met hele aardige beheerders en een prima keuken. Komplimenten van ons. We voelden ons erg welkom en hebben het prima naar de zin gehad. En het was er spic & span(zie foto.......).
Gereisd met vrienden in augustus 2012

ideale plek voor een tussenstop naar Italië

dirksan, 3-8-2012

Ideale tussenstop op weg naar Toscanië. Prachtige omgeving en rustig gelegen.

Na het kilometer vreten op de autoweg is de weg tussen de autostrade en het hotel een heel aangename belevenis.

Een adres om te onthouden.

Gereisd familie in juli 2012

Geweldige plek

Simone, 14-7-2012

2 keer overnacht op doorreis naar het Gardameer

ook al is het al een paar jaar geleden wij geven altijd dit adres door als mensen willen overnachten op doorreis.

Leuke en gezellige mensen erg gast vrij

Gereisd familie in januari 2012
Karin Snijder,
Dank je Simone en mischien tot ziens in de Toekomst.

Geweldig

Piet en Trineke, 13-7-2012

Na terugkomst gisteren in Nederland weer zelf onbijtgemaakt. RICHARD we missen het nu al. Wat een mooi uitzicht en rust `s morgens.

En dan het eten, in tegenstelling tot andere jaren niet afgevallen in de vakantie. Ook voor een langer verblijf is jullie gasthof zeer geschikt.

Groeten uit een vochtg Nederland.

Gereisd met partner in juni 2012
Karin Snijder,

Leuk hier een reactie van jullie te lezen!!!

Mischien tot ziens in Schmirn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Jenewein in Schmirn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Jenewein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Jenewein scoort een 8.36 uit 10 op basis van 58 reviews.