Beoordelingen Gasthof Jenewein***

Jenewein***
58 beoordelingen
Beoordelingen Gasthof Jenewein***
Antritt 38, A-6154, Schmirn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Jenewein*** in Schmirn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Jenewein*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Gasthof Jenewein scoort een 8,6 uit 10, op basis van 58 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Jenewein*** in Schmirn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Jenewein***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Gasthof Jenewein*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 55 vakantiefoto's van Gasthof Jenewein*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol. Vergelijk Gasthof Jenewein*** met andere accommodaties in Schmirn.
Even geduld a.u.b.

9,2
9,1
9,5
7,9
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Aug. 2013
"Eenvoudig gemoedelijke Gasthof"vertalen
Michel
6,0

22-09-2013 Eenvoudig gemoedelijk Gasthof met Nederlandse eigenaar vlakbij de Brenner Autobahn. Verwacht geen luxe, wel gezelligheid. Verwacht geen sterrendiner, wel een voedzame maaltijd. Verwacht geen enorm ontbijtbuffet, wel voldoende broodjes. Goede overnachtingsplek voor een doorreis of om enkele dagen te verblijven in landelijke (erg) rustige omgeving in Oostenrijks Tirol. Kamers en bedden en sanitair waren zeer schoon.
Helaas is de alom geroemde Karin er niet meer, Richard heeft de niet gemakkelijke taak in zijn eentje verder te gaan. Zijn enthousiasme is er niet minder om... Er moet wel op korte termijn het e.e.a. opgeknapt worden, want hier en daar is het hotel echt gedateerd.
Richard, het allerbeste gewenst....

Eigenaar Richard Snijder, 23-09-2013
Eigenaar zegt:  Hallo Michel, Ik ben toevallig vandaag begonnen met de eerste Schilder werkzaamheden . Bedankt voor je oordeling hier . Mvgr, Richard

Met partner, Aug. 2013
"Kleinschalig, supergastvrije accomodatie"vertalen
Nadine
7,0

15-09-2013 Kleinschalige accomodatie in klein dorp. Rust, natuur, eenvoudig maar heerlijk eten. Ideaal onderkomen voor doorreis maar óók om langere tijd te verblijven. In omgeving voor iedereen voldoende te doen... De accomodatie en kamers kunnen een opknapbeurt gebruiken, maar wij hebben het met n lach ondervonden en niet als storend ervaren. Kamers zijn schoon en groot. Tv aanwezig met sateliet, maar als je de hele dag in de weer bent geweest maak je er geen gebruik van :-)
Wij hebben een heerlijke week gehad, en onze 1e keer in het gastvrije Oostenrijk is ons erg goed bevallen. We komen zeker nog eens terug!

Eigenaar Richard Snijder, 16-09-2013
Eigenaar zegt:  Hoi Nadine en Ramon, Ik zie jullie graag terug in de Gasthof ,,het was een gezellige tijd met jullie hier.

Met een groep, Juli 2013
"De ramp van Tirol"vertalen
dievdbossche
2,0
5,0
2,0
5,0

08-08-2013 Gasthof Jenewein heeft 8 kamers. Wij hadden er 3 gereserveerd. Bij aankomst kregen we 2 identieke ruime kamers en 1 kabouterkamertje. Nochtans waren 3 identieke geboekt. In de ene kamer was een flat-screen TV, in de ander een oude beeldbuis en de minikamer had geen TV.
Het ontbijt was elementair en alle ochtenden hetzelfde. All-In Light betekent de ontbijt-restjes meenemen als lunch-pakket. Het avondeten was weinig weinig smakelijk en koud ... maar de soep (iedere avond een andere soort) was lekker en warm !
De Nederlandse eigenaar is pas van zijn vrouw gescheiden en dit verklaart veel: fantasieloos gasthof, slecht onderhouden, donker, versleten tapijten, dode vliegen
Over de service viel niet te klagen. Men was vriendelijk en deed zijn best !
Geschikt voor een verblijf van 1 nacht ( ? ) maar zeker niet voor 1 week .
Hier komen we nooit meer !!!

Eigenaar Richard Snijder, 09-08-2013
Eigenaar zegt:  Voor niet bestaande Kamers die u verhuurd worden door uw Toeroperator ,moet u zich toch echt tot uw toeroperator wenden ,dat u dan een kamer aangeboden word die normaliter niet verhuurd word was een oplossing die ik u aanbood omdat er anders geen verblijf voor uw groep mogelijk was ,in verband met teveel boekingen van uw toeroperator. Dat uw verblijf tegen viel reken ik me dan ook niet aan ,er staat geen 5 sterren Hotel op uw Voucher Maar een Alpengasthof met gemoedelijke sfeer ,waar u het nodig vond om enkele Kamers te ``verbouwen´´ in verband met het niet samen willen slapen ,terwijl er 3 Twee persoons Kamers waren geboekt

De beste prijzen en last minutes voor Gasthof Jenewein*** bij:

Met partner, Apr. 2013
"Top locatie !"vertalen
madelaine
8,0

12-05-2013 Jenewein is top! Prachtig gelegen in een sprookjesachtig landschap.
Wij zijn hier al diverse malen geweest en elke keer weer genoten.
Kamers keurig en schoon eten perfect prijs/kwalteit dik in orde.
De eerste keer dat wij hier kwamen waren wij op doorreis naar Italie .Ging super want vanuit Schmirn zit je in een wip op de Brennerpas.
Kortom een echte aanrader.Handig ook dat het gasthof eigendom is van een Nederlander.Gaat toch wat makkelijker met de taal.

Eigenaar Richard Snijder, 17-05-2013
Eigenaar zegt:  Leuk om van jullie een reactie hier terug te lezen . Het was aangenaam hier met jullie als gast . Tot ziens .

Met een groep, Aug. 2012
"Motorvakantie 2012"vertalen
Anoek
10,0

20-08-2012 Algemene indruk is zeer goed. Karin, petje af voor je vriendelijkheid, je zorgzaamheid en je kookkunst voor zoveel mensen. Uitzicht is heel rustgevend evenals de omgeving. De mensen in de buurt zijn vriendelijk en af en toe ziet men de plaatselijke bevolking in het gasthof voor een hapje en een drankje, zijn geen mensen waar je last van hebt. Karin, de eigenaresse van het Gasthof is werkelijk een duizendpoot. Wat opviel was de heerlijke geur van schoon wasgoed als we naar onze kamers op de tweede verdieping liepen, elke dag! Prijs kwaliteit was prima.
De kamers waren ook prima, voldoende ruimte en schoon, heerlijke bedden en de dekbedden waren super. Badkamer ook ruim en schoon. Wij waren met 10 vrienden, zonder kinderen, maar bij aankomst zagen we direct een klein glijbaantje en andere leuke attributen in de tuin staan. Tuin is tegenover het terras, gescheiden door het pad naar de ontbijt-/eetgelegenheid, dus ouders zitten op veilige afstand van de kleintjes met zicht op de kinderen.

Met vrienden, Aug. 2012
"Een geweldig verblijfadres"vertalen
Gerrie Weggeman
9,0

11-08-2012 Een prima hotel met hele aardige beheerders en een prima keuken. Komplimenten van ons. We voelden ons erg welkom en hebben het prima naar de zin gehad. En het was er spic & span(zie foto.......).

Met jonge kinderen, 2012
"Geweldige plek"vertalen
Simone

14-07-2012 2 keer overnacht op doorreis naar het Gardameer
ook al is het al een paar jaar geleden wij geven altijd dit adres door als mensen willen overnachten op doorreis.
Leuke en gezellige mensen erg gast vrij

Met partner, Juni 2012
"Geweldig"vertalen
Piet en Trineke
8,0

13-07-2012 Na terugkomst gisteren in Nederland weer zelf onbijtgemaakt. RICHARD we missen het nu al. Wat een mooi uitzicht en rust `s morgens.
En dan het eten, in tegenstelling tot andere jaren niet afgevallen in de vakantie. Ook voor een langer verblijf is jullie gasthof zeer geschikt.
Groeten uit een vochtg Nederland.

Met partner, Mei 2012
"Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar."vertalen
Wim Visscher
10,0

01-06-2012 We hebben een heerlijke week gehad in Gasthof Jenewein.
De hartelijke ontvangst van Karin en Richard zorgde er voor dat je je gelijk thuis voelt.
Mooie ruime kamer, heerlijk bed en een fijne douche zorgden voor een goede nachtrust en fris begin van elke dag.
De prachtige omgeving en mooie wandelingen in en rond het Schminthal waren soms adembenemend (letterlijk en figuurlijk).
Karin verraste ons elke avond weer met haar fantastische kookkunst, natuurlijk professioneel opgediend door Richard.
Die kookkunst van Karin gooide wel roet in het eten van onze bedoelingen, wij hadden het idee enkele kilootjes kwijt te raken door veel wandelingen te gaan maken, maar door de kookkunst van Karin is daar niet veel van gekomen, erger nog, we durfden pas een week na thuiskomst weer op de weegschaal te gaan staan.
Karin, Richard, Patryk en Marcin hartelijk dank voor een onvergetelijke week in het mooie Schmirnthal.
En hopelijk tot ziens, Annelies en Wim …

Met jonge kinderen, Mei 2012
"Wat een top plek om je vakantie te beginnen"vertalen
elize
10,0

08-06-2012 wat hebben wij 2 nachten genoten van de gastvrijheid van richard en karin. top kamer, top eten en ook onze zoons vonden het heerlijk.
heel erg bedankt voor de gastvrijheid en jullie kinderen bedankt voor het vermaken van onze jongens.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?