Hotel Waldhof ***

Waldhof

53 reviews over Hotel Waldhof in het Nederlands

Perfecte ligging aan de piste maar aan de prijs

Dorry, 22-2-2017

De gerenoveerde kamers zijn perfect fijne bedden en ruime badkamer.

Avondeten zeer matig ondanks keuze menu. Geen patat, rijst, aardappels of groente bij het menu. Wel een takje tijm en peterselie.

Mocht je als alternatief spaghetti / patat met schnitzel / patat met frankfurter worst willen dan moet je hier € 7,00 voor betalen.

Dit hebben we nog nooit mee gemaakt in al die 8 jaren dat we hier al komen.

Ook zijn de prijzen van eten en drinken in de apres ski bar flink gestegen.

Gereisd met partner in februari 2017

Mooie ligging, onvriendelijke eigenaresse

Jaap Noordman, 16-2-2017

Wij werden bij aankomst op een zeer onvriendelijke wijze welkom geheten door de mevrouw, die als "cheffin door het personeel werd betiteld. Er is geen lift in dit hotel en ook geen bagage service."Het andere personeel is overigens wel vriendelijk
Gereisd met partner in januari 2017

Zeer slecht hotel, alleen goede ligging aan piste.

Hans Schreuder, 29-10-2016

Is niet veel goeds aan dit hotel te melden helaas, alles zeer gedateerd. Niet meer van deze tijd, WiFi slecht.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Waldhof bij:

Een hotel om terug te komen.

Oldersma, 22-8-2016

Een prima hotel met vriendelijk personeel en een goed restaurant met een goede keuken en geen bunker buffet. Het hoofdgerecht wordt door de kok extra opgemaakt. De kamer die wij en het hoofdgebouw hadden was wel iets gedateerd en is aan renovatie toe maar was wel goed schoon en de bedden waren prima. De ligging van het hotel is prima, direct naast de lift waar ook de bus stop waar gratis met de gastenkaart gebruik van kan worden gemaakt.
Gereisd met partner in augustus 2016

erg achteruit gegaan

M., 4-8-2016

Voor de vierde keer zijn wij bij dit verbleven. voor de 2e keer in het hoofdgebouw. De ligging van het hotel is prima en de receptie is nog alleraardigst en doen alle moeite voor je.

De kamers zijn al jaren onveranderd en zwaar gedateerd. De bedden zijn slecht. douche en wasbak zitten in een klein hokje waar je niet eens kan omdraaien. Er is alleen geïnvesteerd in de verbouwde kamers.

Het bedienend personeel kampt structureel met een onderbezetting, maar probeert alles te belopen. Het eten is redelijk, maar als je een keer iets niet lust uit het keuzemenu en gewoon een kindermenu wilt, dan moet je opeens gaan bijbetalen.

Het buffet bestaat standaard uit de restjes van de dag ervoor, of althans lijkt het zo. Veel groente komen uit het zuur.

De eigenaresse heeft al jaren ruzie met de skischool die naast haar winkel zit en allerlei kinderachtige briefjes hangen bij skischool dat je daar alleen maar mag parkeren als je klant bent van de winkel en niet voor de skischool.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Zeer Goed bevallen en mooie kamer, nieuw sanitait!

G Heijmann, 11-7-2016

pas om 22.45 aangekomen was geen probleem, online geboekt. Kreeg uiteindelijk een compleet nieuwe kamer met 2 flatscreens, mooi balkon met nieuwe meubels. Kamer was ook helemaal nieuw, met complete zithoek. Badkamer had mooi moderne douche, en toilet was ook nieuw. Heerlijk overnacht op doorreis van kroatie naar huis. Ontbijt was meer dan voldoende, en kwaliteit was goed. Voor 82 euro met 2 personen inclusief ontbijt. helemaal top en lekker geslapen.
Gereisd met partner in juli 2016

Geen service

Annebel, 6-3-2016

Wij komen al jaren met het gezin naar het hotel omdat de ligging goed is. Maar tegenwoordig benaderen ze de gasten ronduit negatief. Een voorbeeld dat wij vorige week hadden: je betaalt voor de kinderen die 12 jaar zijn 100%. Dat is helemaal niet erg maar als je dan vraagt of ze met het kindermenu (wienersnitsel, worstje of vissticks) mee mogen eten dan is dat niet toegestaan. Je moet dan boven op het volwassen-menu een bedrag van €7,= extra betalen om van menu te mogen wisselen. Terwijl wij dit ruimschoots van te voren aangeven en zij hier ook op kunnen inkopen. Wij vroegen dus niet om een korting maar om tegen hetzelfde bedrag een goedkopere maaltijd te krijgen. Dit was niet mogelijk, ook niet toen we dit met het management bespraken. Zeer klantonvriendelijk!

Daarnaast werden de kamers ook 3 x niet schoongemaakt in 1 week, je hebt alleen wifi bij de receptie, de bedden zijn doorgezakt en de inrichting is oud. Het grote pluspunt is de locatie maar nu de service elk jaar slechter wordt weegt dit niet meer op tegen de ergernissen.

Als je met je gezin ( 2 volwassenen en 3 kinderen t/m 12 jaar) voor €400,- per nacht overnacht verwacht je toch iets meer service!

dit nooit meer

ron, 26-2-2016

Personeel is zeer onvriendelijk eten is ronduit slecht het is dat wij tussen de middag goed eten anders is het honger lijden zo weinig dat je krijgt staan nog zoover vermeldingen van voorgaande jaren misschien is het handig om nog eens een controle uit te voeren want is niet zoover waardig
Gereisd met vrienden in januari 2016

Dit nooit meer

Demuijnck, 25-2-2016

Waldhof heel klant onvriendelijk en het eten heel weinig en nog van slechte kwaliteit ook kok moet waarschijnlijk zijn school nog afmaken . Bedrijfleider weet nog niet hoe een hotel gerund moet worden en heeft zijn mondhoeken constant naar beneden hangen,Verder maar geen worden aan vuil maken ze zijn het niet waard.
Gereisd met vrienden in februari 2016

Niet nog een keer

Michael, 25-2-2016

Qua ligging is dit hotel ideaal. Helaas is het eten niet om naar huis te schrijven. Het avondeten vanavond betrof een kom soep, 2 stukjes kip op een bord en een bolletje eis. We hebben dit op de kamer aangevuld met zelf megenomen eten. WIFI is traag en werkt niet altijd.

De sauna is wel lekker. In groepsverband is het hotel niet ideaal. Apres-ski stelt weinig voor. Menig middag met zijn 5en in de bar gezeten.

Gereisd met vrienden in februari 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Waldhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Waldhof in Scheffau am Wilden Kaiser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Waldhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Waldhof scoort een 5.99 uit 10 op basis van 54 reviews.