Beoordelingen Gasthof Scheffauerhof

Scheffauerhof
62 beoordelingen
Beoordelingen Gasthof Scheffauerhof
Blaiken 68, A-6351, Scheffau am Wilden Kaiser

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Scheffauerhof in Scheffau am Wilden Kaiser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Scheffauerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Gasthof Scheffauerhof scoort een 6,4 uit 10, op basis van 62 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Scheffauerhof in Scheffau am Wilden Kaiser, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Scheffauerhof, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Gasthof Scheffauerhof de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 11 vakantiefoto's van Gasthof Scheffauerhof vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol. Vergelijk Gasthof Scheffauerhof met andere accommodaties in Scheffau am Wilden Kaiser.
Even geduld a.u.b.

6,5
6,6
6,1
5,8
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Juli 2013
"Prima zomer/winter verblijf"vertalen
oosterhuis
8,0

28-07-2013 Wij hadden een appartement in het bijgebouw, dit zag en prima uit.
Schoon, prima bedden en een goede centrale ligging. In de ochtend kan je op 3 min lopen verse broodjes halen bij de bakker. Het eten in het restaurant is van prima kwaliteit voor een prima prijs. In de zomer is er veel in de omgeving te doen, heerlijke wandelingen door de mooie landschappen. Ook voor de winter lijkt ons dit een ideale uitval basis voor een mooie winter sport. Enigste min punt wat ik me dan kan voorstellen is de hoogte van de piste's welke niet boven de 2000m uitkomen.

Al met al een prima locatie. voor een prima prijs.

Met oudere kinderen, Feb. 2012
"Geen aanrader"vertalen
Huub
5,0

26-02-2012 Dit jaar hadden wij een 3 kamer appartement in het Gasthof (vorig jaar in de dependance). De gastvrijheid is helaas weer onder de maat. Stugge ober die je niet welkom heet en alleen maar weet te vertellen dat de kamer nog niet klaar is. De bedden zijn 1,90 m kort en hebben een opstaande rand zodat je alleen diagonaal kan slapen indien je langer bent. De matrassen zijn zeer slecht hetgeen leidt tot rugpijn! WC is op de badkamer. Appartement was wel schoon. De bakker is heel dichtbij (5 min. lopen). De skiliften zijn aan de overkant (wel drukke weg oversteken). Conclusie: niet voor herhaling vatbaar.

Met jonge kinderen, Feb. 2012
"Heerlijke vakantie gehad"vertalen
gasten
8,0

06-03-2012 Wij hebben een 8-persoonskamer gehuurd bij Scheffauerhof. Het was lekker dicht bij de gondels en de skischool. Je moest een drukke weg oversteken, maar het was echt lekker om zo dichtbij het skigebied te zitten.
We hadden een mooie grote zolder waar de kinderen lekker konden spelen. Onze bedden waren redelijk goed.
Je hoorde de auto's wel in je slaapkamer, maar wij sliepen er vrij makkelijk doorheen.
De verwarmde skibox was handig, want je hoefde je spullen niet steeds mee te slepen naar boven.

Voor ons is het de moeite waard om er ooit weer eens terug te keren.

Wij vonden het eten redelijk goed en

Met een groep, Feb. 2012
"Grote kamer"vertalen
Britt
8,0

01-09-2012 Wij zaten hier deze winter en hadden op zich niet een hele grote kamer. Maar er waren wel wat pluspunten. We hadden een zolder die supergroot was. Echt top. Ook was er een groot balkon. Dat was ook wel lekker. Beneden was er een hok waar je je spullen in kwijt kan. Fijn was dit. Hoef je niet je spullen steeds naar boven en beneden te zeulen. Het enige minpunt was toch wel de weg die er voor liep. Het geeft ten eerste een hard geluid. En als je in de ochtend de weg moet oversteken is dat best gevaarlijk. Je loopt met je skispullen en je schoenen al aan en dan liepen wij met twee kleine kinderen over die weg te rennen. Maar we leven nog. Er was een mogelijkheid om om te lopen en een tunnel te nemen. Maar daar waren wij te lui voor. Dus het is onze keuze. Maargoed...

Lekker hotel, prima kamers en prima ligging.

Met een groep, Feb. 2011
"Klantvriendelijkheid beneden alle maten!"vertalen
Ludwirt Bosch
5,0

27-02-2011 I.p.v te rennen voor gemaakte fouten in de boeking staat meneer in gesprek daarover aan de bar disfunctionerende pennen te repareren. Komt volgende dag afspraak over op te leveren appartement, zonder ook maar enige verontschuldiging, tot twee maal toe wederom niet na! Liegt tegen tussenpersoon van de reisorganisatie over gemaakte afspraken en feiten.
Compenseerde in de bedrijfsvoering elders voldoende kwaliteit om op terug te kunnen vallen, was er nog overheen te komen: maar nee, het is een knullig gedreven pension waar geen personeelscursus nog iets aan zal veranderen!

Met oudere kinderen, Feb. 2011
"Kwaliteit/prijs niet goed"vertalen
H. Perdon
10,0
1,0
3,0

22-02-2011 geen 2 kamers ( open verbinding met zolder)
appartement vies,handdoeken slecht, helft matrassen zeer slecht
onvoldoende servies, waterkoker uit het jaar nul,
ongastvrije eigenaren personeel

Met een groep, Dec. 2010
"1 keer en NOOIT meer"vertalen
rideber
4,0
2,0

07-11-2011 wij kwamen aan en meteen al een foute boeking, hebben lang moeten wachten toen dit was opgelost en hadden uiteindelijk een ander app. het servies is oud en vies ook is de vloer houten vloer in de keuken levensgevaarlijk neem eerst maar een schuurmachine mee, zit vol met splinters. verder super slechte matrassen en een ongeintereseerde sneeuwschuiver die onze auto beschadigde...

Met een groep, Aug. 2010
"Goed ontvangen met koffie."vertalen
m.bakker en h.smit
9,0
10,0
8,0

05-09-2010 moesten door problemen met andere gasten even wachten,en inderdaad als de gastvrouw snel praat is ze moeilijker te verstaan.app.ligt niet op 3km van dorp maar op 750mtr.men hoeft ook niet perse de weg over te steken,want als men 10min. loopt kan men via tunneltje onder de weg door.een keer broodjes besteld,stonden er de volgende dagen elke morgen broodjes voor de deur.inderdaad de matrassen zijn aan vervanging toe,en daar zijn ze mee bezig.als je iets nodig hebt hoef je het maar te vragen en er wordt voor gezorgd.niets dan lof voor de inzet en vriendelijkheid van de mensen daar.ook van andere gasten alleen maar positieve reacties.

Met partner, Aug. 2010
"Prima verblijf in de zomer"vertalen
lia
8,0

18-08-2010 Wij hebben onze zomer vakantie doorgebracht.
Toen we aankwamen werden verwelkomt door een zenuwachtige dame met de mededeling dat we even een kopje koffie konden drinken. Later kregen we te horen dat we het diner konden nuttigen terwijl we geen halfpension hadden geboekt? De medewerker sprak redelijk snel Oostenrijks dialect Duits, dus niet zo goed te volgen, maar van wat eruit op konden maken was, dat er iemand van het vaste personeel opgenomen was in het ziekenhuis en dat het appartement wat voor ons gereserveerd was niet klaar was.
We zouden een ander appartement aangeboden krijgen, maar die moest ook nog schoon gemaakt worden. Uiteindelijk werden we ergens in een kelder neergezet met de mededeling dat we de volgende dag een ander appartement zouden krijgen, maar we werden ook nog verwacht voor het ontbijt. Volgende ochtend hebben we na het ontbijt een ander appartement aangeboden gekregen wat schoon en prima verzorgt was. Wel veel herrie van de naastgelegen weg ervaren.

Met jonge kinderen, 2010
"Nooit meer"vertalen
Dex
1,0
2,0

28-02-2010 Zeer slecht ontvangst, werden gewoon weer weggestuurd, geen bakkie koffie in het restaurant konden we bestellen na een reis van 11 uur. We konden 'smiddags weer terug komen voor de sleutel. Absoluut geen vriendelijk personeel op 1 oudere dame na. Appartement te klein voor meer dan 4 mensen (geboekt voor 5 tot 6) matrassen van waardeloze kwaliteit. Kranen in de keuken lekte, geen plek om je spullen te drogen, temperatuur viel niet te regelen. Kleine radiator in de badkamer die altijd koud was. weinig opbergruimte, keuken van een slecht niveau. En die 's avonds soms voor 8 uur al gesloten was!!!!
Alleen de ligging is positief! Verder absoluut geen aanrader!!!!!!
Niet kindvriendelijk, niet klant vriendelijk, stel chagerijnen bij elkaar.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?