8,4

• Ligging t.o.v. pistes8,3

8 reviews over Pension Frankenhof in het Nederlands

vriendelijke staf, perfecte kamers, erg schoon.

Jan, 28-5-2009

Pension Frankenhof is een plaats waar ik zeker terugkom.

de staf is zeer behulpzaam, de kamers zijn mooi en groot en voorzien van een balkon. Absolute top

Gereisd met partner in mei 2009

prima pension

ggriesheimer_1, 15-5-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

een prima pension zijn daar in 2008 geweest,zijn leuk welkom geheten door de gast vrouw.

kamer die wij hadden was goed en schoon iederendag schonenhanddoeken bed opgemaakt

s,avonds konden wij koffie en thee krijgen dit een week lang voor 10 euro perfect hoor. gaan daar zeker nog eens naar toe,misschien wel nog in 2009.

Fam. G.Griesheimer uit lelystad

Gereisd met partner in juli 2008

leuk pension

Magda, 11-4-2009

prima pension aardige eigenares, mooie kamers echter 1 blangrijk minpuntje de matrassen en bedbodems zijn echter aan vervanging toe. Deze zakken behoorlijk door. Als dit vervangen is dan is het een geweldig pension prima prijs kwaliteit.

Een uitstekend ontbijt lekkere kamers en prima badkamer verder niks op aan te merken.

Voor langlaufers een uitstekende stek om via Scharnitz naar Seefeld te gaan.

Gereisd met vrienden in maart 2009

prima plek

Magda, 5-4-2009

prima pension aardige eigenares, uitstekend ontbijt. Jammer dat de bedden en bodems uitgezakt zijn. zijn echt aan vervanging toe, indien deze vervangen zijn uitstekend.

kamers keurig ingericht prima werkende douche.

sommige kamers met heerlijk zonnig balkon, lekker in de winter. Lijkt me 's zomers wel erg warm.

Gereisd met vrienden in maart 2009

was prima

t van de maat, 3-8-2008

ben er in de zomer geweest week 30en 31 2008 zeer gastvrij de fam. glass. Kamers zeer schoon en netjes ontbijt was goed elke morgen een eitje gekookt of gebakken.Jammer dat er in de avond uren weinig te doen is in het dorp of in het pension Voor natuur liefhebbers en wandelaars zeker en aanrader prachtige wandelingen in de omgeving allemaal van uit het pension te doen lunch paket kan geregeld worden al met al een goede vakantie gehad voor het geld
Gereisd met partner in juli 2008

M.A.W. Vrijs-klein, 5-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

we zijn er geweest van 20-2-2008 tot en met 27-2-2008. Gezellig ingerichte ontbijt ruimte , elke morgen een prima ontbijt, service uitstekend.

Mevr. Glas is een prima gastvrouw , uiterst vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was ruim en schoon. we hebben er bijzonder genoten.

De ligging van het pension is perfect. bijna in het centrum, alles op loop afstand. De skipiste ( voor beginners) is op loopafstand. De langlauf loipes direct achter het pension. Je bent er omringd door fantastische wandel en fiets mogelijkheden.

Het zal zeker in de zomer ook een aanrader zijn om naar Scharnitz en naar pension Frankenhof te gaan.

Gereisd met partner in februari 2008

A.Sprenger en K.J. de Jong, 5-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

In augustus 8 dagen gelogeerd en genoten van de gastvrijheid, schone grote kamer, heerlijk ontbijt en vriendelijkheid van Mw. Glass
Gereisd met partner in augustus 2007

Pierre Erens, 4-8-2004

Ik ben hier jaren op wintersport geweest(ruim 15 jaar) erg vriendelijk altijd lekker warm.Ook in de zomer geweest erg gezellig.

Fam. Glas zeer vriendelijk zoon heeft heeft thans pension samen met zijn vrouw overgenomen.

Gereisd anders in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Frankenhof bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Frankenhof in Scharnitz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Frankenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Frankenhof scoort een 8.38 uit 10 op basis van 8 reviews.