Hotel Post ****

Post
8,8

• Ligging t.o.v. pistes8,9

11 reviews over Hotel Post in het Nederlands

super personeel in super hotel

arjan leen, 5-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

smorgens een paar baantje's trekken en dan in de hottube met een appelsappie uit de (gratis) automaat, daarna aanschuiven voor een goed ontbijt. daarna 3 minuten lopen naar de lift en skieen maar.

even warm worden in het 1 na hoogste hutje (naam vergeten) in St Christof waar de een super atmosfeer hangt en smiddags bij mooserwirt een pilsje halen. Voor het eten de sauna in en nog even het stoombad, wat een mooie acomodatie !! 's avonds lekker eten en heerlijke wijntjes, na afloop nog even een sigaar in de herenkamer en nog een klein afzakkertje in de postkeller of picadilybar beide onder het hotel. wel wat geluidsoverlast gehad maar na een dag skieen en een beetje apreskieen een saunatje een lekker eten val ik om 23.00 uur om dus ben geen goede graadmeter.

Conclusie: leuk personeel, ietst oudere maar riante kamers dus voor herhaling vatbaar !!!!!!

Gereisd met vrienden in februari 2011

Super hotel

N, 9-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij zijn in januari in hotel Post geweest en ik kan heb zelden zo'n goed hotel gehad.

Fantastische kamer (aan de pistezijde) en super vriendelijk personeel.

In al die jaren dat ik al in Oostenrijk kom nog nooit zo lekker eten gehad, werkelijk super!

Wij komen van de zomer zeker weer langs bij Nicole, Heimo, Christiaan en Sabrina.

Gereisd met partner in januari 2010

Fantastisch hotel

tinus, 11-12-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kom hiet al jaren, heerlijk!! Goede ligging, zeer goed eten, goede wijnen en ergggg aardig personeel!
Gereisd met vrienden in december 2009

Goed,maar prijs/kwaliteitverhouding.....?

Jan,Sheila en Brandon, 8-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Post is één van de betere,maar ook duurste 4 sterren hotels in st.Anton v.w.b. uitstraling,service,en vriendelijkheid van medewerkers. Kamers,eetzaal,lobbyruimte etc. is allemaal dik voor mekaar met een chique en nette uitstraling. Al deze dingen rechtvaardigen een heel eind de toch wel hoge prijs p.p./p.n. Maar waar het mijn inziens fout gaat is de kwaliteit van het dinner. Dit vonden wij (mijn zwager en ik) erg tegenvallen,zeker in tegenstelling tot de vele andere (minder dure) 4 sterren hotels die wij in het verleden bezocht hebben in div. wintersportplaatsen. De hoeveelheden die opgediend worden zijn minimaal en de smaak en variatie van het eten zijn ver te vinden. De kok zou eens een hapje moeten gaan eten in Brunnenhof in Lech of Dorfschmiede in Hinterglemm.... Wij kregen nog 2 vrienden op visite en zij konden mee eten met het galadinner. Kosten: 112 euro !! p.p. en ook nog buikpijn met daarbij een wel zeer grote drang naar ''stoelgang''.

Erg jammer,en zeker voor het geld!

Gereisd met vrienden in februari 2009

Disco onder het Hotel!

Anja, 8-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Post in St Anton is goed,wat betreft eten en de ligging t.o.v van de pistes.

Maar de disco onder in het hotel verziekte onze hele vacantie. We waren genoodzaakt om slaaptabletten te halen bij de huisarts! De mensen van het hotel gaven ons alleen oordopjes, en konden hier voor de rest niet mee omgaan ook al hadden ze deze klacht zeker vaker gehoord!

Voor de hoge prijsklasse van dit hotel en de vier sterren, is dit geen aanrader of je moet tot Vijf uur s'morgens in de disco vertoeven!

Gereisd met partner in december 2008

Carine, 11-7-2008

We hebben hier een nacht gelogeerd op doorreis naar Italië.

De kamer was erg ruim en mooi. De badkamer beschikte over een 2-persoonsligbad, douche en dubbel wasbekken. Allemaal erg verzorgd. De bediening was erg vriendelijk. Het ontbijt is ongelooflijk ruim : you name it, they've got it. 1 minpuntje : toen we 's avonds om 20h00 aankwamen, kregen we te horen dat het restaurant die dag uitzonderlijk gesloten was : doodzonde, want ik wist uit ervaring dat het er erg lekker eten is ...

Gereisd met vrienden in juli 2008

carin, 15-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

hotel post is een zeer goed hotel wat je ook mag verwachten voor het geld.

het personeel is supervriendelijk, de bediening aan tafel is zeer goed.

zwembad, sauna e.d. is top.

kamers zeer goed, mooie badkamer met lekker ligbad.

eten is heel exclusief (michelin ster). een echte aanrader zit meteen aan het tunneltje voor de gondel. Korter bij de lift kun je niet zitten met je hotel. Het skigebied is ook super. Als je een laptop meeneemt kun je de hele week gratis internetten.

Gereisd familie in februari 2008

Ivo Kusmic, 19-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zelden zo'n fantastisch eten gehad in een skihotel. Chapeau! Ook de wellnes was meer dan OK. De inrichting is aan vervanging toe, met name de kamers zijn zo jaren 70 en ook de lobby en restaurant gedeelte zijn al dan niet bedoeld nogal retro. Was dit ook in orde, dan was de prijs op zijn plaats.

Totaal gezien een leuk hotel voor een forse prijs.

Gereisd met vrienden in maart 2006

Marc, 9-7-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel. Het beste wat je in St Anton kan krijgen. Sauna en zwembad zijn top. Ligging midden in het centrum en 150m van de hoofdlift. Service en kamers uitstekend. Afgesloten parkeergarage onder het hotel.
Gereisd met vrienden in januari 2006

familie BLONDEEL, 21-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer mooi en goed hotel, heel vriendelijk, mooie wellness, mooie kamers en als je kamer richting piste gelegen is OK, indien straatzijde (die weliswaar verkeersvrij is), minder goed....nogal wat luidruchtige nachtvlinders die meestal een beetje te diep in glas gekeken hebben....en links van het hotel is een eet/danscafé (Chicken ... something), nogal lawaaierig.

Toch is het een aanrader....prijs/kwaliteit ! Is volgens mij toch een van de betere hotels in Sant Anton (zoniet het beste)!

Gereisd met partner in december 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Post bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Post in Sankt Christoph am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Post scoort een 8.82 uit 10 op basis van 11 reviews.