• Ligging t.o.v. pistes5,6

5 reviews over Hotel Tannenhof in het Nederlands

H. den Breejen, 24-8-2007
    • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goed bevallen en we gaan zeker terug.

Alles gut.

Gereisd met partner in augustus 2007

Josien, 26-1-2007
    • Ligging t.o.v. pistes8

Zijn al een aantal maanden in de zomer en winter geweest. Familie is zeer gastvrij. Ontbijt en diner zijn prima (meergangen keuze diner). Twee jaar geleden gerenoveerd. Nu prachtig saunacomplex in de kelder. Skien tot de deur is echt heel makkelijk, gewoon over de rodelbaan! Anders stopt de skibus elk half uur voor de deur (eerste halte, dus altijd een stoel!).
    Gereisd anders in januari 2007

Annemiek, 24-1-2007
    • Ligging t.o.v. pistes4

Precies dezelfde ervaring als 'Jan' hadden wij (groep van 6 dames). Zo ongelooflijk onaardig waren moeder en zoon dat het gewoon geestig werd. Fawlty Towers op z'n Oostenrijks, wij hebben er erg veel lol om gehad. Maar het gevoel dat we gastvrij werden ontvangen: nou nee... Van 's ochtendsvroeg tot 's avonds laat kregen we op ons donder! Fijn ontbijt, dat wel. Lopen is goed voor het gestel, maar 2 km naar het dorp en terug was wat veel van het goeie... Ach, Juliana en Bernard hebben er in 1974 gelogeerd, maakt veel goed!
    Gereisd met vrienden in maart 2006

Jan, 4-9-2006
      • Ligging t.o.v. pistes4

Oostenrijk is voor mij nog steeds het meest complete ski land. En wat ik vooral waardeerde is de gastvrijheid. Echter Tannenhof is blijkbaar de uitzondering die de regel bevestigd. Ik ben nog nooit zo ONgastvrij ontvangen. Met een groep vrienden bestaat altijd het risico dat er iets mis gaat echter het begon al voordat ik de auto uit kon stappen. We werden gewoon bruut weggestuurd nadat we met wre doodsverachting door een halve meter sneeuw en ijs ons een weg naar boven hadden gebaand. Darnaast bleken er voor ons allerlei andere regels te gelden dan voor andere gasten. En zelfs nadat ik vriendelijk had aangegeven dat ik met wat onprettig voelde bij de situatie en dat een stukje uitleg wel op zijn plaats zou zijn werd dit weer keihard afgeblaft. Erg jammer allemaal. Voor mij dus nooit meer Tannenhof. St. Anton op zich is erg goed bevallen zowel ski als apres ski. Zeker een aanrader !!! Maar blijf uit de buurt van Tannenhof !!!!!
      Gereisd met vrienden in maart 2006

Vossenberg, 3-9-2006
      • Ligging t.o.v. pistes4

In eerste instantie leken het zeer vriendelijke gastheren, maar na verloop van tijd bleek het tegendeel! Afgesnauwd door het personeel die wel zeer (klant)vriendelijk bleek tegen hun vaste gasten maar niet tegen ons (en een aantal anderen). Tot het onbeschofte af!
      Gereisd met vrienden in februari 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tannenhof***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tannenhof in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tannenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tannenhof scoort een 7 uit 10 op basis van 5 reviews.