Pension Gerda

Gerda

• Ligging t.o.v. pistes8,0

1 review over Pension Gerda in het Nederlands

Alles heeft z'n prijs....

J.W., 26-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn met onze vriendengroep (10 prs) naar Sankt Anton op wintersport geweest. Na wat zoekwerk op internet naar een betaalbaar onderkomen, kwamen we uiteindelijk bij Haus Gerda. Op loopafstand van de Nassereinbahn, allemaal 2 prs kamers met Frühstück, ruimte om de ski-spullen te drogen.....het leek allemaal goed.

Na de reis was de welkomst niet op z'n "Oostenrijks"; we moesten even buiten wachten. Toen we uiteindelijk naar binnen mochten kwam de grote verrassing: de kamers! Het was allemaal best netjes, maar de douche was alleen geschikt voor mensen onder de 1.75m. Daarbij zaten op de meeste kamers de douche en de wc verstopt in een soort kast met een schuifdeur.

Gerda houdt ook van rust, soms overdag, maar zeker vanaf 21.00uur 's avonds vindt ze al snel dat er teveel lawaai gemaakt wordt.

Ook het ontbijt is "afgemeten", er ligt een beperkt aantal broodjes met wat beleg. Er is geen buffet en er wordt niet aangevuld. Allemaal net voldoende voor niet al te grote eters.

Gereisd met vrienden in maart 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gerda in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gerda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gerda scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.