Hotel Edelweiss

Plaats als eerst een review!

1 review over Hotel Edelweiss in het Nederlands

?

Overboeking en dat zou niet de eerste keer zijn

stéphanie, 19-3-2012

Wij hadden geboekt voor een shortski, omdat mijn medereizigers er vorig jaar hadden verbleven. Geen luxe, eetbaar, niet goedkoop, maar heel centraal gelegen was het motto. Toen we aankwamen wisten ze van niets. Ik had reeds op een andere site gelezen dat anderen dit ook al meemaakten. We zijn dan 2x moeten verhuizen om überhaupt nog in St Anton te kunnen verblijven. Ik raad aan om best voor vertrek nog eens te checken of de kamer wel vrij is.
        Gereisd met vrienden in maart 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edelweiss in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edelweiss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Edelweiss scoort een 0 uit 10 op basis van 1 reviews.