Hotel Alpenhof

6 reviews over Hotel Alpenhof in het Nederlands

Prima hotel!

Dani, 3-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Er is een hotelbusje naar de gondels. Dit duurt nog geen 5 minuten! De skibus terug gaat om de 10 minuten. Goed eten gehad in het hotel en erg vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in februari 2016

prijs kwaliteit niet goed

mevrouw Delsman, 30-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes2

De kilometer naar de lift is een vrij steile helling... Dus het is verder weg dan je denkt
Gereisd met vrienden in januari 2014

gerard van spelde, 3-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

was wel aardig hotel alleen het eten viel erg tegen
Gereisd familie in maart 2008

Val, 27-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ik was alleen en heb eenpersoonskamer geboekt. De kamer was OK, niet super goed en niet slecht. Dat de douche/bad/wc op etage is was voor mij geen probleem. Eigen pendelbusje naar de pistes is zeker een pluspunt. Ik heb vegetarische menu gevraagd en daar heeft men netjes aan gehouden, alleen salade buffet zou wat mij betreft wat uitgebreider mogen (moeten). Kleine sauna us aanwezig. Met andere woorden, het voldeet aan mij verwachtingen en aan de prijs. De (gewone) (ski) bus stopt voor de deur, maar lopen naar het centrum van St. Anton (zonder skis, met gewone schoenen dus) kan ook.
Gereisd alleenreizend in januari 2008

15-11-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Kamers waren wat gedateerd en niet superschoon. Wel snelle busdienst van en naar de pistes. Ofschoon het hotel bekend zou staan om zijn goede keuken vonden wij het eten herhaaldelijk niet lekker (een geluk dat er een saladebar was!). We zijn dan ook een paar keer ergens anders gaan eten.
Gereisd met partner in februari 2006

Stelling, J.A., 14-4-2005
  • Ligging t.o.v. pistes5

De medewerkers van het hotel zijn zeer vriendelijk. De kamers (appartementen) in de dependance van het hotel zijn gedateerd maar netjes. Kies niet voor een éénpersoonskamer want dan moet je voor douche en wc naar de gecombineerde douche/wc op de gang. deze was volgens de gedupeerde ook altijd bezet. de prijs-kwaliteit verhouding van het eten is goed. De kelder waarin de bar is gesitueerd is gezellig. De pendeldienst naar de skiliften heeft een klantvriendelijk rooster en is altijd stipt op tijd.
Gereisd anders in april 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpenhof bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenhof in Sankt Anton am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpenhof scoort een 6.86 uit 10 op basis van 6 reviews.