Hotel Alpina ****

Alpina
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,6

47 reviews over Hotel Alpina in het Nederlands

Goed familie hotel in t midden van het Zillertal.

Edith Heydra, 2-9-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Goed familie hotel, nette en ruime kamers, vriendelijk personeel, goede keuken met iedere dag keuze uit menu.

Het hotel is goed bereikbaar met de auto. Zelf vlieg ik van Amsterdam naar Innsbruck in 1 uur en 10 minuten, met de bus van vliegveld naar station 15 minuten, verder met de trein naar Jenbach in een half uur, vanaf daar met de Zillertalbahn in 25 minuten naar Ried , dan nog 3 minuten te voet naar t hotel. De familie Wildauer biedt de mogelijkheid je op het station van Jenbach (gratis) op te halen.

Ried is een rustig dorp, een uitstekende plek in t midden van het Zillertal, geweldig uitgangspunt voor ontelbare uitstapjes, bergwandelingen of 's winters om te skieën in Kaltenbach, Fügen, Zell am Ziller. Skibus stopt voor de deur!

Dit hotel heeft ook een gezellig café/bar met terras die geopend is vanaf 15.00 uur . Vrolijke barman die er voor zorgt dat het je aan niets ontbreekt.

Ik kom hier al vele jaren en ben zeer tevreden, niet alleen wat ik al beschreven heb maar de prijs is ook goed.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Goed en gezellig famiel hotel.

Manuela Peters, 16-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij komen al jaren graag in dit "gut burgerliche" familie hotel. Men is er flexibel, attent, vriendelijk en met veel persoonlijke aandacht.
Gereisd met partner in maart 2017

Een fantastisch hotel om zeker terug te komen

Dini van den Bergh, 19-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel Alpina is een mooi en gezellig familiehotel. Een geweldig zwembad en wellness. Ook de massage mogelijkheden zijn erg goed. Zeer vriendelijke familie en heel goed en vriendelijk personeel.

Een plek waar je je direct thuisvoelt.

Gereisd met partner in februari 2017

fantastisch

Philip, 3-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

In dit hotel alles is geweldig. hoe terug te komen
Gereisd met partner in april 2016

We komen er al 5 jaar👍

Ron, 15-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellig familie hotel. Service en kamers perfect.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2016

Heel goed

Tineke Hoogenboom, 30-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vriendelijke mensen met veel aandacht voor hun gasten. Mooie kamer met een prima bed. Heerlijk eten. Zwembad met sauna aanwezig. Ik heb een fijne vakantie gehad. Ik ben vaker in hotel Alpina geweest en kom graag weer terug.
Gereisd anders in juli 2015

Super locatie voor de doelen van onze vakantie

GJD.Streeder, 22-6-2015

Kan geen oordeel geven over kindvriendelijkheid en zwembad( niet bezocht). Een zeer net hotel met vriendelijke medewerkers en prima service, daarnaast grote kamer en balkon.

Prima ontbijt en het avond eten was goed verzorgt.

Indien geen buffet dan keuze uit 4 menu's, dit zijn helaas voor mij te kleine porties, daarentegen is het buffet uitmuntend en kom je niets te kort!

Gereisd met partner in september 2015

prima hotel maar niet meer wat het was

willy de colfmaker, 29-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

fijn hotel met een prima prijs/kwaliteit verhouding

ik was er 10 jaar geleden al geweest - de meeste kamers zijn gerenoveerd. wij misten wel de Oostenrijkse keuken - niet slecht maar niet om naar huis te schrijven - matig dus

Gereisd met partner in maart 2015

Prima plek om te vertoeven

Cindy Reygaert, 22-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Jammer van de Italiaanse buffetavond .... Je kan maar beter goed eten 's middags op de piste
Gereisd met jonge kinderen in februari 2015

Hier voel je je thuis

Dullaert Nadia, 1-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het hotel is gelegen op de hoofdweg. Gemakkelijk bereikbaar. Ruime parking.De kamers worden elke dag netjes onderhouden.

Het eten is gevarieerd en heel lekker. Vriendelijk personeel.

Al jaren dezelfde mensen, dus je wordt meer behandeld als een vriend dan als een klant.

Achter het hotel loopt de spoorweg door het Zillertal maar daar hebben wij geen hinder van. De skibus naar 'Hochzillertal' stopt elk half uur vlak voor de deur van het hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpina in Ried im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpina scoort een 8.54 uit 10 op basis van 53 reviews.