• Ligging t.o.v. pistes7,5

4 reviews over Appartement Sonnblick in het Nederlands

cindy, leo en robin, 18-2-2007
    • Ligging t.o.v. pistes8

wij zijn net terug van een weekje in dit appartement, het was een erg leuk en sfeervol appartement, alleen jammer dat er geen sneeuw lag. we zijn naar de hoger gelegen gebieden gegaan, is prima te rijden met de auto.

Gereisd anders in februari 2007

Theo, 19-2-2006
      • Ligging t.o.v. pistes8

Laat geboekt, daarom moesten we noodgedwongen het grootste appartement (voor max. 7 pers) nemen. Wel wat duurder, maar ook erg luxe al die ruimte voor ons met zijn tweeën! Naast skiën ook heerlijk gewandeld met de hond.

Prima weer en perfecte sneeuw gehad.

Gereisd met partner in februari 2006

Pim Derksen, 10-1-2006
      • Ligging t.o.v. pistes7

Ik ben van 31 dec tot 7 jan wezen skieen in reith, het appartement is heel schoon en ruim genoeg om te leven, verder is de piste 5 min lopen, en voor beginners zeer mooi (voor mij dus ook), heb super gave vakantie gehad! Met veel sneeuw 1.40 boven en 0.60 onder! Kortom ik ga de zomervakantie laten schieten voor volgend jaar wintersport!
        Gereisd anders in januari 2006

R . Wollie, 23-11-2005
          • Ligging t.o.v. pistes7

Ben 2 keer hier nu geweest en ga er zeker nog een keer heen. Erg aardige mensen en staan gelijk voor je klaar als je wat nodig hebt. Zit niet echt ver van piste (ongeveer 10 a 15minuten lopen) Reith isook een leuk en gezellig dorpje. Als je met zijn 2en gaat dan moet je eigenlijk de bovenste kamer nemen aan de voorkant. Deze heeftr een erg mooi uitzicht op de bergen en het speeltuintje voor de deur waar je jawel AAPJES kan kijken en voeren. Altijd leuk als je in de sneeuw staat. Hebben er een week gezeten voor ongeveer 150 euro. Kan ook de dag ervoor broodjes bestellen zodat de vrouw des huizes het s'morgens voor je deur zet (warm). Veel plezier daar.
            Gereisd anders in november 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Sonnblick*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sonnblick in Reith im Alpbachtal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sonnblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sonnblick scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.