7,4

5 reviews over Hotel Gasthof Dorfwirt in het Nederlands

gastvrij hotel

deborahtromp, 19-12-2010
    • Ligging t.o.v. pistes6

Voor ons de 1e keer dat we gingen skieen. Leuk en gezellig hotel. Kunt er goed eten. Erg vriendelijk personeel. Reith was leuk voor 1 jaar, maar te klein voor vaker terug te komen of je moet een eindje rijden.
    Gereisd met vrienden in december 2001

Silvia, 6-2-2007
    • Ligging t.o.v. pistes7

Wij zijn afgelopen jaar voor de 9e keer in Dorfwirt geweest. Elk jaar weer een prettig weerzien met de eigenaren Maria en Michl Fuchs en hun medewerkers. Ontbijt en Diner zijn prima. 's Ochtens een ontbijtbuffet en 's avonds een drie gangen menu. Voor het hoofdgerecht kun je kiezen uit twee mogelijkheden. In de onderlinge kamers zitten grote verschillen. Enkele kleine (10 en 11) maar ook ruime kamers zoals bijv. 4. Skien was dit jaar helaas niet mogelijk voor ons in Reith (gebrek aan sneeuw) We hebben echter heerlijk kunnen skien in het verderop en hoger gelegen, Alpbach. Eventueel kun je ook een dal verder rijden naar het Zillertal. (Ongeveer een half uurtje). Voor de liefhebbers, de mooiste sauna in de buurt is in Worgl. Het heeft ons weer zo goed bevallen dat we voor 2008 maar weer geboekt hebben!
    Gereisd met partner in januari 2007

ingrid, 12-1-2007
    • Ligging t.o.v. pistes8

goede prijs en kwaliteitverhouding,

zeer geschikt pension voor rode piste skieers, als er voldoende sneeuw ligt.minder voor blauw en snowboarden

Gereisd anders in januari 2007

Van der Poel, 5-9-2005

Kwamen hier via een "Vrij-Uit reis" terecht.

Totaal niet gastvrij. Wat een kilte straalde men uit.

Wij (en nog andere mede-gasten) willen hier nimmer meer naartoe.

Gereisd anders in september 2005

Thijssen, 20-8-2005
        • Ligging t.o.v. pistes8

Goed en rustig gelegen hotel vooral met kinderen heel gastvrij
        Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gasthof Dorfwirt*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Dorfwirt in Reith im Alpbachtal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Dorfwirt zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Dorfwirt scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.