Pension Mariandl

8 reviews over Pension Mariandl in het Nederlands

Geen topper!

P.Janssen, 19-11-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima locatie, met de auto of skibus ben je zo bij de skiliften. Eten was zeer matig, geen smaak en fantasie. Vla uit een pak. Groenten kennen ze niet of iets uit blik. Moesten om 18 uur eten, later was voor externe gasten. Bar bied weinig gezelligheid, hebben geen zin in après ski of na het eten niet gezellig doorzakken. Eigenaren hebben er geen zin meer in en dat stralen ze uit. Je voelt je niet echt gast.

Ik begrijp de positieve recenties niet. Ga hier niet meer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2016

gewoon prima

Joyce, 6-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Bed en kamers waren prima. Ontbijt was perfect uitgebreid en voldoende. Eigenaren super aardig. Helaas niet altijd warme douche. Eten was goed alleen jammer dat je tussen bepaalde tijd moet eten en t snel geserveerd wordt. Dat Is wellicht persoonlijk maar ok. S avonds weinig vertier in ramsau en in mariandl zelf kon je niet s avonds gezellig zitten aan bar.
Gereisd met partner in februari 2016

Brabants gezellig

Robin, 25-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

Neem je genoegen met: "Was t lekker?" met een Brabantse tongval ipv "Heeft het u gesmaakt?" dan is dit the place to be. Het gezin werkt hard om het je naar de zin te maken maar verwacht geen hogere hotelschool aanpak. Doe maar gewoon, dat is al gek genoeg. Lekker ontspannen sfeertje en niet te moeilijk. We zijn prima verzorgt en de kamers waren keurig schoon, de bedden en het beddengoed heerlijk fris. Ontbijt en diner zaten er bij ons bij en dat was voor de prijs dik in orde.

Ramsau zelf is niet echt gezellig maar de skibus zit om de hoek en de ritjes naar de gondels zijn nog geen 10 min. Op steenworp afstand zit een stoeltjeslift naar de Gerlossteinplatte. Het is even een zit maar het uitzicht is prachtig en het skigebied(je) is vermakelijk. Zeker de rodelbaan is een aanrader en met de bus ben je zo weer terug in Ramsau, Zell of Mayerhofen

Mayerhofen is mooier en gezelliger maar de prijzen zijn ook stukken hoger. Ben je bereid om de skibus te pakken en zoek je een no nonsense locatie dan is Mariandl prima.

Gereisd met vrienden in januari 2016

top vakantie

Aron, 13-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede locatie, super vriendelijk en lekker eten!
Gereisd met partner in februari 2016

Uitstekende Gasthof

Jan en Marloes, 17-11-2014

Bij toeval kwamen we hier terecht. Ontvangst was uitstekend en de taal was geen probleem (haha). Het "trio" deed er alles aan om het ons naar de zin te maken en dat is prima gelukt.
Gereisd met partner in november 2014

Aanrader.

Bas Kemps, 4-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gezellige en hele vriendelijke eigenaar en eigenaresse. Mooie schone kamers en heerlijk eten. Prima prijs kwaliteit verhouding. We zijn er echt in de watten gelegd.
Gereisd met partner in september 2014

Heel goed verblijf

Daphne Teulings, 31-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben onze vakantie als heel goed ervaren. De kamers waren schoon en zagen er netjes uit. De omgeving is prachtig en het pension ligt op loopafstand van diverse mooie plaatsen.

Het eten is er lekker en de service prima!

Een echte aanrader dus!!

Gereisd met partner in augustus 2014

Van Dessel D., 13-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes6

Geen idee hoe ze deze 3 sterren hebben verkregen. Redelijk onvriendelijk, verouderde kamers . Men dient te eten tussen 18 en 19u30 maar om 19u15 is het vlees al volledig uitgebakken. Warme groenten kent men niet en daarom kan men enkel van het koude groentenbuffet nemen. Het restaurant zat vol vliegen (in februari) Dus : maak andere keuze !
Gereisd met vrienden in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Mariandl in Ramsau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Mariandl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Mariandl scoort een 8.35 uit 10 op basis van 8 reviews.