5,9

• Ligging t.o.v. pistes6,0

9 reviews over Gasthof Christoph in het Nederlands

Tim en Vanessa, 26-8-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

gewoonweg super als je je wat begripvol opstelt. De eerste keer is inderdaad wat verschieten maar als je doet wat ze vragen kan je enorm veel van deze toch wel symphatieke mensen gedaan krijgen. Het eten is ronduit geweldig!

En wie mij een beter hotel kan geven met dezelfde prijs/kwaliteit gelieve dat zo snel mogelijk te doen.

Veranderen zullen we wel niet meer. Je kan ons er winter en zelfs in de zomer terug vinden.

Gereisd anders in augustus 2006

p.f, 4-4-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

De eigenaresse vindt het een crime om een pension te runne, behandelde ons als jongeren in een jeugdherberg zonder enige reden!!! en vond zo'n lange winter helemaal niks. Ze is het eigenlijk niet waard om gastvrouw te heten. We hadden het gevoel blij te mogen zijn dat we onderdak kregen.
Gereisd met partner in maart 2006

Sandra, 26-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Ook wij werden vrijwel direct onvriendelijk ontvangen en werden direct met HAAR regels om de oren geslagen. Wij kwamen rond 08.30 uur met de bus aan bij het hotel. Onze koffers hebben de gehele dag buiten moeten staan. Ze overdreef het erg met haar "Deutsche gründlichkeit". Zij en haar team zijn daar niet om de gasten naar hun zin te maken, maar meer dat de gasten het naar hun zin moeten maken. Zonder eigen vervoer zit je eenzaam boven op een steile heuvel.

Busverbinding is overdag perfect geregeld. 's Avonds kan je geen kant op. (Bad)kamers zijn goed verzorgd. Kwaliteit van het eten was goed en hoeveelheid voldoende. Echter wat reeds eerder aangegeven is, als je later dan 08.00 uur aan het ontbijt verscheen was het bijna op en werd het ook niet meer aangevuld. Daarnaast verbleven er veel Oost-Europeanen. Een tweede keer zullen wij hier niet vertoeven.

Gereisd anders in maart 2006

Jacqueline en Marcel, 9-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben hier net een week vertoefd. Natuurlijk kan je geen 5 sterrenbehandeling verwachten als je zo goedkoop MET skipas op vakantie gaat. Wij hadden als instelling: als het eten niet lekker is, dan gaan we uit eten. Nou, we zijn alle avonden in het hotel gebleven. Het is een 4-gangendiner, geen keus, maar als je het echt niet lekker vindt, geef je dit gewoon tijdig aan. De eigenaren hebben inderdaad wat strenge regels, maar wat wil je als je in 1 uur 40 man te eten wil geven, dan moet eea vlot en volgens wat regels verlopen. Verder is het voor eigen vervoerreizigers goed, je kan overal makkelijk naar toe reizen. Het hotel ligt vlakbij een kleiner skigebied wat voor een eerste dag zeker aan te raden is.
Gereisd anders in februari 2006

roderik, 30-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik ga al 12 jaar op wintersport,maar nooit eerder ben ik zo onbeschoft en

onvriendelijk behandeld als in dit hotel.Los van het feit dat het eten slecht was en er geen apres ski mogelijkheden waren raad ik iedereen aan

om met een grote boog om dit gasthof heen te lopen,en indien de deur openstaat op te passen voor de gastvrouw!

Gereisd anders in januari 2006

kirsten, 20-10-2005
  • Ligging t.o.v. pistes5

De eigenaresse is ronduit onvriendelijk. Het ontbijt bestond uit een buffet en kon tot 9 uur genuttigd worden. Als je om half 9 kwam was bijna alles al op en had je gewoon pech. Het avond eten was ook niet geweldig. De parkeerplaats is slecht bereikbaar door al het ijs. We hebben gevraagd of er gestrooid kon worden maar dat wilde ze niet. Koffers in de kamers werden gewoon op de grond gegooid enz. Het meest heb ik me gestoord aan het onfatsoenlijke gedrag van de eigenaresse en haar man. Als we ergens naar vroegen werden we gewoon afgebekt. Totaal niet gastvrij. Nadat we een klacht bij de reisorganisatie hadden ingediend werden we nog meer afgebekt. Daarnaast zijn er teveel belachelijke regeltjes, zoals dat we onze mobiel niet mochten opladen in de kamers wegens teveel stroomverbruik. Het enige positieve punt dat ik kan noemen is dat de kamers schoon waren.
Gereisd anders in oktober 2005

Sander, 6-8-2005
  • Ligging t.o.v. pistes5

Ook wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding van dit gasthof. De kamers zijn eenvoudig, maar schoon en sommige bieden een mooi uitzicht over het dal. Het ontbijtbuffet is prima, van het 4-gangen diner moet je niet al te hoge verwachtingen hebben, het is voldoende en smaakt redelijk tot goed, zeker na een hele dag skiën. De gastvrouw heeft een paar huisregels waar ze aan hecht(rond 18:30 uur aan tafel, geen tassen op tafel en het dessertbuffet gaat pas open als iedereen klaar is met het hoofdgerecht.) Wij konden ons daar goed in vinden en ze was voor ons altijd vriendelijk en behulpzaam. Vooral als je niet met eigen vervoer bent is het goed te weten dat je op de dag van aankomst pas vanaf 14 uur terecht kunt. Bespaar je dus de wandeling de heuvel op, je kunt je bagage gratis stallen in Gasthof Tipotsch naast het treinstation van Ramsau/Hippach in het centrum.
Gereisd anders in augustus 2005

Chantal, 2-8-2005
  • Ligging t.o.v. pistes4

Sorry, wij zijn er ook geweest in januari 2005, maar we hebben niks te klagen. Sterker nog, we zijn zo tevreden dat we er komende januari teruggaan. De prijs/kwaliteitverhouding is namelijk helemaal top! Het is een klein hotelletje, de gastvrouw was bij aankomst inderdaad een beetje stug, maar ze ontdooide gauw toen ze merkte dat we helemaal geen slechte bedoelingen hadden. Voor wat betreft de apres ski: onder aan de horbergbahn is een leuke kiosk waar je prima kunt apresskiën en anders neem je toch gewoon de skibus naar Mayrhofen en laat je je 's avonds met de taxi terugbrengen. Hoef je ook die steile helling niet meer op... Maar die is juist weer goed voor je conditie.
Gereisd anders in augustus 2005

Edwin, 23-1-2005
  • Ligging t.o.v. pistes6

Absoluut niet gastvrij tegenover Nederlandse gasten. De gastvrouw heeft slechts éénmaal gelachen en dat was bij vertrek. Eten was weinig, koud en slecht bereid. Klokslag 18.30uur werd de maaltijd geserveerd, enkele minuten later arriveren en je kreeg niets te eten meer. Kamer zeer eenvoudig, nette badkamer en schoon. De gastvrouw houdt 2 x per dag een kamerinspectie. Ongezellige sfeer. Geen après ski aanwezig. Auto mag niet bij pension neergezet worden. 50 meter hoger parkeren bereikbaar via gladde trap. Er wordt niet gestrooid rondom het pension. Skibus is te bereiken via stijle weg. Terug omhoog geen pretje.Het skigebied is fantastisch, Zillertal is zeker een aanrader maar dan in ander pension.
Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Christoph in Ramsau im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Christoph zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Christoph scoort een 5.89 uit 10 op basis van 9 reviews.