Uitstekend

1 review over Pension Durri in het Nederlands

Echte Oostenrijkse Gastvrijheid!

Erna Ketel, 18-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik heb 5 dagen in Pension Durri verbleven nadat mijn partner een ski-ongeval had.

Ik werd zeer gastvrij ontvangen en verbleef in een van de 4 kamers met goed bed, douche en wc. Je kunt t.v. kijken in de ontbijtruimte (kabel met ontelbaar veel zenders). De skischoenen worden goed verwarmd in de droogruimte waar je ook natte jassen kunt laten drogen. Het ontbijt is goed verzorgd met een eitje erbij en per persoon 3 broodjes waarvan iedere dag een speciale. Je kunt er zelfs een zakje bij krijgen om het eventueel later op te eten. Wat je niet verwacht van zo'n goedkoop pension is het feit dat je iedere dag gebruik kunt maken van het zwembad in het Welnesscentrum van Pettneu. De eigenaren doen alles om het je naar je zin te maken.

Gereisd alleenreizend in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Durri in Pettneu am Arlberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Durri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Durri scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.