7,7

3 reviews over Landhuis Schatz in het Nederlands

Mooi en ruim appartement

hallomarina, 9-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

Toen een mooi en ruim apparatement. Erg gezellige eigenaar. Wel een beetje afgelegen van de piste, maar de bus stopt voor de deur.
Gereisd met vrienden in februari 2005

Gert, 10-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima lolatie (naast de supermarkt) en de kamers zijn groot genoeg.

De inrichting laat echter te wensen over. Zo hadden wij niet een echte zithoek, resultaat de hele week aan de eettafek zitten met elkaar.

Mw Schatz is ronduit onvriendelijk, het is verstandig zelf handdoeken mee te nemen. Je krijgt er namelijk 2 voor 4 dagen...

Gezien de vorige recensie is de zaak inmiddels overgenomen door 'dochterlief'.

Gereisd anders in maart 2008

Ellen Jansen, 23-12-2005
    • Ligging t.o.v. pistes8

Vroeger ben ik er vaak met mijn ouders geweest en dit jaar zijn we weer teruggegaan (was er 14 jaar niet meer geweest) Geweldig lieve mensen en niets is ze teveel! Fijne plek om te overnachten, zeer centrale ligging, zeer dicht bij het centrum!
      Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Schatz in Ötz / Oetz / Otz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Schatz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Schatz scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.