9,3

Uitstekend

• Ligging t.o.v. pistes8,6

2 reviews over Gasthof Piburger see in het Nederlands

klein gasthof met super lieve eigenaren

hermien van veen, 20-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

het gasthof heeft ongeveer 10 kamers en ligt in het piepkleine dorpje Piburg vlak bij het meer,waar je kunt zwemmen. De eigenaren zijn ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Het eten is er heel goed en er is een erg gezellig terras. Voor mensen die van rust houden een aanrader. Wij hebben ons er zeer welkom gevoeld..Het hotel is prachtig met bloemen versierd.
Gereisd met partner in juni 2017

Prima Hotel

kevin de jongh, 21-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Prima hotel, goede kamers. Goed eten, smaakvol en ruim voldoende. Vriendelijke gastheer en -vrouw die het ons altijd naar de zin wisten te maken.

Wel wat verder van de lift, dus een eigen auto nodig, de skibus hebben we niet geprobeerd. Door de ligging wel weer heerlijk rustig en pittoresk.

Doordat ze iets buiten het dorp liggen is de prijs wat lager, en met de goede service komen ze op een hele goede prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in maart 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Piburger see in Ötz / Oetz / Otz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Piburger see zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Piburger see scoort een 9.27 uit 10 op basis van 2 reviews.