Hotel Alpen ***

Alpen

• Ligging t.o.v. pistes7,7

20 reviews over Hotel Alpen in het Nederlands

Je voelt je er thuis met de vriendelijke gastdame

Guido L, 10-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het ontbijt en avondmaal zijn zeer goed. Ook al kom je er voor een kort verblijf , je wordt door de Rosie fantastisch ontvangen. Haar echtgenoot en personeel zijn fantastisch en proberen je verblijf aangenaam te maken. De kamers zijn eenvoudig maar goed. Het bad zou eventueel kunnen vervangen worden in de toekomst door een douche.
Gereisd alleenreizend in maart 2017

Altijd gezellig en goed.

Johan & Christel uit Vlaanderen, 30-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Diverse zomer (3) en wintervakanties (5) reeds vertoefd in het gezellige Oetz.

Telkens logeren we in het Alpenhotel omdat we gewoonweg enorm tevreden zijn.

Het Alpenhotel staat voor: lekker eten, vriendelijke bediening, altijd nette kamers,....

Kortom Rosi, Thomas, Jana, en het ganse team .... ze doen alles om je echt thuis te voelen.

Houden zo, we komen zeer graag terug.

Tot in 2017!

Johan & Christel

Gereisd met partner in februari 2016

Gedateerd maar schoon en perfect eten!

jbs, 25-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Hebben hier onze ouders bezocht die met een kliek hun vakantie doorbrengen. Het Hotel is oud, maar ze zijn begonnnen met renovatie.Recent is de eetzaal vernieuwd en zijn er nieuwe bedden geplaatst. Er is tevens een nieuwe brandtrap met een gerenoveerd terras gerealiseerd, waar je zo het Ötztal en zijn bergen kunt bekijken, heerlijk. Wij hebben hier een grilavond meegemaakt en je merkt hier goed dat de eigenaren er alles aan doen om de gasten het naar hun zin te maken, heerlijk saladebuffet, soep , vlees en eigengemaakte toetjes!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

bijzonder gastvrij

loman, 8-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Eten, zowel ontbijt als avondeten was voortreffelijk. Kamers prima, hoewel de kids de matrassen te hard vonden. De huishoudelijke dienst maakten iedere dag dat je binnenkwam een feestje van de opgemaakte bedden. Gezellige bar! Super vakantie!
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Goed hotel

Rinus, 10-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alpen Hotel heeft iets achterstallig onderhoud,waar aan gewerkt wordt.Eten (3 gangenmenu is goed. Bedden en sanitair waren oke.
Gereisd alleenreizend in januari 2012

Zéér tevreden

Johan & Familie uit Vlaanderen, 1-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voor de derde zomer waren we opnieuw te gast in het Alpenhotel.

Vriendelijke bediening en lekker eten.

Op 09/08 was de weg Sölden - Oetz onderbroken en moesten we omrijden via de Timmelsjoch over Italië en zo terug naar het alpenhotel (200km / 4uur), bij aankomst om 22u15 stonden Rosi & Thomas ons op te wachten en maakten spontaan avondeten voor ons allen klaar.

DAT IS TENMINSTE SERVICE!

Bedankt voor de mooie vakantie.

Tot een volgende keer.

Johan.

Gereisd met partner in augustus 2011

Heel gezellig hotel

Hildegard, 6-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Het Alpenhotel is een heel gezellig hotel waar je met open armen ontvangen wordt door Rosi en Thomas.

Het eten is superlekker, de kamers netjes en ruim!

Het hotel is heel rustig gelegen!

Gereisd met partner in januari 2010

Je thuis voelen in het Alpenhotel

Marc, 6-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren reeds een paar maal in het Alpenhotel en genieten steeds van de vriendelijkheid van Rosi en Thomas.

Het eten is superlekker en klaargemaakt door Chef Thomas. De kamers zijn ruim en proper. De meeste kamers zijn reeds gerenoveerd, de rest van de kamers zullen binnenkort allemaal gerenoveerd zijn.

Het hotel is rustig gelegen,doch dicht tegen het centrum;

In het Alpenhotel is het steeds genieten...een echte aanrader

Gereisd met partner in januari 2010

Prima Hotel in Centrum Oetz

Luc, 5-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren eind juni, begin juli een paar dagen in het Alpenhotel. Prima Hotel en uitstekend gelegen. Het hotel ligt in het centrum van Oetz, doch rustig gelegen.

Kamers zijn mooi en ruim, de meeste kamers zijn reeds gerenoveerd, de rest van de kamers worden dit jaar allemaal gerenoveerd. Het eten is superlekker en men heeft keuze uit verschillende hoofdgerechten. Prachtig en uitgebreidt ontbijtbuffet.

Rosi en Thomas doen hun uiterste best om aan alle gasten een uitstekende vakantie aan te bieden. Alle info over al dan niet begeleide wandelingen kunnen steeds bij Rosi of Thomas verkregen worden. Het is ons zo goed bevallen dat we in Augustus een weekje terug gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

nooit meer

freija, 14-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

zeer oud hotel, bad volledig ruw geworden , vieze geur in de badkamer,roest water uit de kraan en vies opgekrult tapijt op de grond , balkon met kunstgras en kapotte balkonreling.Echt aan renovatie toe!
Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Alpen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpen in Ötz / Oetz / Otz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alpen scoort een 7.98 uit 10 op basis van 20 reviews.