8,6

Uitstekend

7 reviews over Hotel Gasthof Andreas in het Nederlands

Perfect

Anton Bienfait, 7-8-2017

Prima hotel met vriendelijke bediening, goed eten en drinken. Ligging aan doorgaande weg maar de kamer lag aan de andere kant dus geen hinder. Prima terrassen buiten, voldoende zit mogelijkheden binnen. Je kan er prima wandelen en er zijn prima mogelijkheden om een uitstapje te maken in Obertilliach zelf of de nabije omgeving. Alles is schoon en verzorgd. Ruime kamers, prima sanitair, alles schoon, goede bedden, mooi balkon.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Onvriendelijk personeel

Mw K.L., 16-7-2017

Wij hebben s morgens eerst in het restaurant koffie gedronken en toen hadden we al een chagrijnige hostess. Nouja kan gebeuren denk je dan. Toen kwamen we s middags zwemmen omdat het slecht weer was vroegen we de receptioniste of dat mogelijk was en eerst geen probleem, vragen ze dan opeens 25euro (2volw en 1kind) wat we duur vinden voor zo'n klein hotelbadje maar a la...gaan ze ons terwijl we richting het bad lopen ongegeneerd uitlachen en belachelijk maken. Dat vind ik echt heel ongemanierd, wij komen hier niet weer het is duur en dan wordt je ook nog zo behandeld, onprofessioneel.
Gereisd familie in juli 2017

Goed hotel

Maaike, 14-1-2017

Wat hebben we genoten van obertilliach.

Hotel zeer goed!

Lekker eten,

Goed schoon

Heerlijke welness/spa/zwembad.

Dicht bij alles.

Nadeel dat het vanaf de snelweg nog echt een heel eind rijden is door de bergen.

Super kinderskischool, aanrader!!

Gereisd familie in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gasthof Andreas bij :

Fantastisch hele mooie bijzondere vakantie vd eers

Silvia kartman, 23-8-2016

Hele fijne familie erg nette kamer goede service en verzorging, Judith kwam met veel ideeën wat we konden doen. Prima ontbijt voor herhaling vatbaar komen echt terug.
Gereisd met partner in juli 2016

Super fijn familie hotel

M., 21-3-2016

Gezellig hotel, vriendelijk personeel. Leuk voor familie / groep met kleine kinderen.
Gereisd met vrienden in maart 2016

geweldig

Bushoff, 29-9-2013

Heerlijk hotel. Prachtig uitzicht Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij willen daar graag terug komen. Prijs kwaliteit is zeer goed
        Gereisd met partner in juli 2013

Prachtig hotel in mooi rustig dorpje

Familie Van Helden, 20-7-2013

Hotel is geheel gemoderniseerd, prachtige grote kamers met inloopdouche en grote TV, prima bedden en koelkast (!). Wel veel glazen deuren, vonden onze pubers wat minder... Heel mooi zwembad, grote fitnessruimte, mooie sauna met zeer grote rustruimte, alles splinternieuw. Op loopafstand biathloncentrum, stoeltjeslift en wandelroutes. Voornamelijk wandelgebied en 's winters natuurlijk ski- en langlaufgebied. Vriendelijk personeel.
        Gereisd familie in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Gasthof Andreas bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Andreas in Obertilliach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Andreas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof Andreas scoort een 8.64 uit 10 op basis van 7 reviews.