Accommodaties Oberndorf

24 mei 2015

Oberndorf
7,4
22 beoordelingen
Wordt Oberndorf je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vindt je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Oberndorf.
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Oberndorf bij:

13 Accommodaties Oostenrijk, Tirol, Oberndorf

Alleen accommodaties in Oberndorf worden getoond
Je hebt gekozen Land
Oostenrijk
Regio
Tirol
Bestemming
Oberndorf
Straal:
Type accommodatie
Appartementen in Oberndorf (2)
Hotels in Oberndorf (8)
Pensions in Oberndorf (3)
Scoort goed op
Eten (8)
Kamers (8)
Inrichting (1)
Hoeveelheid ruimte (1)
Ligging t.o.v. pistes (8)
Aantal sterren
Minimaal 1 (4)

8,2
13 beoordelingen
1 km tot centrum
Uitstekend hotel voor de wintersporteen fantastische hotel
7 beoordelingen
0,8 km tot centrum
prima kindvriendelijk hotelHotel met potentieel!
8,6
12 beoordelingen
0,9 km tot centrum
Bijv. "Wat een topper" Een prima hotel !!
8,2
19 beoordelingen
2,4 km tot centrum
fantastische plek zeker voor hondenliefhebbersVakantie met hond, geweldig
9,3
7 beoordelingen
Gezellig pension in een prachtige omgeving!Geweldige plek en super gastvrij
8,3
3 beoordelingen
0,9 km tot centrum
Lekker in TirolGeweldig hotel met persoonlijke service
1 beoordeling
Super verblijf!
7,7
6 beoordelingen
5,9 km tot centrum
Hotel leuk - eten slechttop vakantie
5,9
14 beoordelingen
0,1 km tot centrum
Zo jammerdit helaas nooit meer
1 beoordeling
0,2 km tot centrum
Mooie oude boerderij in klein dorp

Oberndorf scoort een 7,4 uit 10, op basis van 22 beoordelingen
Wordt Oberndorf je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Oberndorf. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Oberndorf. Mocht je meer behoefte hebben aan echte beoordelingen kijk dan even onder de tab beoordelingen en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Oberndorf. Vergeet niet de beoordelingen van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier beoordelingen vinden van 2 Appartementen, 8 Hotels en 3 Pensions in Oberndorf. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 25 vakantiefoto's van Oberndorf. Lees de 22 reviews beoordelingen van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Oberndorf. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Oberndorf. Bekijk ook andere accommodaties in Oostenrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Tirol.