7,6

• Ligging t.o.v. pistes7,0

10 reviews over Hotel Bergland Oberau in het Nederlands

net hotel niet te veel luxe

geert, 12-12-2009
    • Ligging t.o.v. pistes7

Sober maar net hotel, hebben er all inclusief gezeten.

Eten was goed maar niet super.

Na 11 uur moest je het drinken zelf betalen.

Gereisd met partner in januari 2004

Rita, 28-3-2007
    • Ligging t.o.v. pistes7

Het was een leuk hotel, en personeel was zeer vriendelijk. De receptionist daarin tegen was een norse chagerijnige man. Wat wij vreemd vonden is dat we niet van de gastenstubbe gebruik mochten maken omdat we All-Inclusief daar verbleven. Het eten was prima! De omgeving is schitterend. Wij hadden liever iets meer betaald en als een betaalde gast behandeld te worden. Maar al met al toch een prima vakantie gehad!
    Gereisd anders in maart 2007

T Wielinga, 21-2-2007
    • Ligging t.o.v. pistes8

Een prima hotel,service is erg goed.

Het eten is er geweldig keuze genoeg voor ieder wat wils.

De kamers zijn perfeckt en erg schoon.

Suzie is een geweldige vrouw en ik ben er van overtuigt dat het hotel eigenlijk alleen door haar zo prima draait,niets is haar teveel en ze is altijd vriendelijk.

Ik vind het erg jammer dat het hotel verbouwd wordt als appartementen complex zo verlies je de gemoedelijke sfeer.

Erg jammer dat ze voor zoiets hebben gekozen volgens mij verliezen ze er klanten door.Wie weet komen we nog eens terug om te kijken wat er van het hotel Bergland is geworden,wij hebben het er altijd naar onze zin gehad en zal het gaan missen vooral Frouwline SUZIE.

Gereisd anders in februari 2007

Fam. N te Almere, 1-2-2007
      • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel oogt redelijk, wij hadden de All inclusive formule maar een kopje kopje koffie moet je zelf betalen, het eten vonden wij niet een echt hoogstandje, maar wat te simpel voor een 3 sterren hotel, de informatie over omgeving / skibanen en omgeving was slecht. Het drankje kun je in de eetzaal of op de gang nuttigen en NIET in de bar, beetje jammer en ongezellig.
      Gereisd anders in januari 2007

Tineke, 21-1-2007
      • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een niet te groot gemoedelijk hotel.

Het is voor ons de tweede keer maar ga er zo weer naar toe.Kamers zijn schoon,prima en wel geschikt voor 4 personen.De maaltijden zijn perfeckt en er is dus niets op aan te merken voor iedereen is er wel wat.Skibus stopt voor de deur en zet je bij de piste af.En dan die Suzie een prachtig mens waar het hotel eigenlijk op draait niets is haar teveel. Een prima hotel jammer dat het wordt verbouwd naar appartementen waardoor het een ander publiek gaat trekken denk ik.

Verder niets over te zeggen prima!!!

Gereisd anders in december 2006

Dorien, 3-8-2006
      • Ligging t.o.v. pistes8

Prijs/ kwaliteit verhoeding was goed, het eten voldeed ook aan onze wensen en Susie de serveerster was altijd even vriendelijk.

Vinden wel dat er in het hoogseizoen een serveerster bij kan, want Susie maakt wel erg lange dagen van 10.00uur tot 24.00 uur.

Als het druk is is het parkeren wat moeilijker

Gereisd anders in juli 2006

Fam. Langerhorst, 9-7-2006
      • Ligging t.o.v. pistes8

Leuk hotel, vriendelijke bediening, goed eten, kamers erg netjes, mooie omgeving, Suzie de serveerster die niets teveel is om het naar je zin te maken, parkeren is bij grote drukte niet voldoende, het terras zou ook iets goter kunnen.

Verder niets dan lof...

Gereisd anders in juli 2006

de leeuw, 7-10-2005
      • Ligging t.o.v. pistes7

Prima service, gevarieerd eten, schoon, vriendelijk personeel, en prijs/kwaliteit verhouding perfect.

Komen zeker terug

Gereisd anders in oktober 2005

john, 14-8-2005
      • Ligging t.o.v. pistes7

goede prijs-kwaliteit verhouding, als je tenminste lastminute geboekt hebt. Bij All-Inclusive moet je de koffie zelf betalen.Verder Suzie die goed haar best doet en ons goed heeft bediend, maar na 22.00 uur MOET je betalen.
      Gereisd anders in augustus 2005

fam de groot, 27-2-2005
      • Ligging t.o.v. pistes4

gezellig familiehotel met geweldig eten.

Gereisd anders in februari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bergland Oberau*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergland Oberau in Oberau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergland Oberau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergland Oberau scoort een 7.6 uit 10 op basis van 10 reviews.