9,7

2 reviews over Vakantiehuis Rieser in het Nederlands

Fijn thuiskomen

bernard.de.waard, 9-12-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Familie Rieser heeft diverse onderkomens. Een deel van de familie woont daar nog. Wij gaan altijd naar Lilly im Waldesruhe. Daar zitten we dichtbij de grote piste. Daarnaast heeft de moeder Paula een Gasthofe, Diddi een Gasthof Boerderij langs de kleine piste. Daarnaast hebben we nog Frans en verhuurt ook kamers maar ook een klein ouderwets huisje. Geweldig voor terug to basic en huisje stoot je hoofd niet.
Gereisd familie in februari 2008

Mayuri Mol, 9-1-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10

Oostenrijk op zijn best. We zaten in het kleine appartement. Maar voor ons voldoende ruimte. Zeer hartelijke en vriendelijke mensen Claudia en Franz.

We zaten op een centrale plek in Niederthai. We hebben het erg naar osn zin gehad volgend jaar zijn wij er weer !!

Gereisd anders in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Rieser in Niederthai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Rieser zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Rieser scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.