7,5

• Ligging t.o.v. pistes9,0

2 reviews over Pension Gletscherblick in het Nederlands

Maud, 9-2-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

We komen altijd weer terug in Gletscherblick! Ook het brood wat je kan bestellen, de yoghurt en de melk is erg lekker;)
Gereisd anders in februari 2007

duysan heidi, 16-12-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

wij hadden met vrienden het volledige gebouw afgehuurd (10 kamers verspreid over 2 verdiepingen) en hadden bijgevolg ook geen kontakt met andere gasten.

het verblijf was comfortabel, maar zeker niet luxueus. vriendelijke uibaters, zeer goede ligging meteen aan de skipiste.

zeker een aanrader voor groepsvakanties met kinderen. bovendien baten de eigenaars een skischool uit met gunstige prijzen voor gasten.

op elke verdieping is een keuken voorzien en brood wordt aan huis geleverd. boodschappen doe je best vooraf, want geen winkel in het dorp.

wij hebben meteen opnieuw geboekt, dus het zal wel allemaal heel goed meegevallen zijn.

Gereisd anders in december 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gletscherblick in Niederthai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gletscherblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Gletscherblick scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.