8,8

2 reviews over Pension Haus Erika in het Nederlands

heerlijk pension

cj.verhoef, 18-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

7en 8mrt 2013 hier verbleven maar 2nachten omdat we zaterdags pas in ons hotel konden mooie schone kamer alleen geen tv op de kamer prima ontbijt heel aardige eigenaresse anne lies is niet meer zo jong 72jr weet niet of ze nog lang doorgaat 94euro voor 2nachten voor 2pers
Gereisd met partner in maart 2013

Hans, 9-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Tijdens de carnavalsvakantie in Niederau geweest. Prima pension, kleinschalig (4 kamers). Gastvrouw Annelies is vriendelijk en gastvrij. Komt graag even een praatje maken tijdens ontbijt.

Naast de slaapkamers ook een gastenkamer voor ontbijt of om 's avonds iets te drinken.

Kamers zijn ruim genoeg, met douche en wc (sober, maar goed). Pension ligt 5 minuten lopen van de skilift.

Niederau heeft een klein skigebied met voldoende mogelijkheden (niet voor tochten), je kunt makkelijk naar Auffach (10 km) met een iets uitgebreider skigebied.

Ons is het in ieder geval goed bevallen en misschien gaan we in de zomer nog eens terug.

Gereisd anders in februari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Haus Erika in Niederau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Haus Erika zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Haus Erika scoort een 8.75 uit 10 op basis van 2 reviews.