• Ligging t.o.v. pistes8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sporthotel Neustift**** bij :

8 reviews over Hotel Sporthotel Neustift in het Nederlands

Vergane glorie.

Johan Van Hyfte, 21-7-2017

Dit hotel verdient geen 4 superior. Het eten beantwoord aan een 3 sterren hotel. Het is vaak smakeloos en verraadt een kok die een 4 superior niveau niet waar kan maken. Het is trouwens heel rumoerig in het restaurant door kinderen en de daarbij horende ouders. Er zijn weinige gasten die een dresscode respecteren en gewoon in short en sandalen komen dineren. De echte Oostenrijkse sfeer is totaal zoek door een Griekse ober die er totaal tegen zijn zin werkt. Zou het daardoor komen dat de bar 's avonds zo leeg is ? Voor een 4 superior hotel is het jammer een dag later dezelfde ingrediënten terug te vinden van de resten van het salade buffet van de dag ervoor. Verder is het overige personeel echt wel vriendelijk, die proberen er immers er het beste van te maken. Maar de zwarte schimmel onder de silicone van de wastafel in mijn badkamer doet mij toch wel beseffen dat het hem allemaal in de kleine details zit en doet besluiten dat dit wel de laatste keer geweest is.
Gereisd met partner in juli 2017

Super hotel

Stefan, 16-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer goed hotel met vriendelijke bediening. Je merkt het dat dit een echt familiaal uitgebaat hotel is. De eigenaar komt regelmatig een babbeltje slaan en laat graag zijn wijnkelder zien. De wijnen zijn er zeer goed. Het eten is zeer verzorgd en lekker en bij het ontbijt staat er iedere ochtend een kok die de nodig eitjes en pannenkoeken bakt. De verschillende sauna's en fitness zorgen ook voor de nodige rust.
Gereisd familie in april 2017

Geweldig hotel - heel lekker eten

Jan en Sonja, 4-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

We verbleven van 27 augustus tot 3 september in het Sporthotel Neustift (Stubaital) en hebben er genoten. Heel vriendelijk personeel en Bijzonder lekker eten. Als je niet genoeg hebt, vraag je gewoon bij.

Een geweldige wijnkaart (maar relatief duur gezien het gaat om de betere wijnen).

Bij onze aankomst kregen we welkomstdrankje en de StubaiSuperCard. Hiermee maak je gratis gebruik van openbaar vervoer (bus en trein tot in Innsbruck) en van de kabelliften in het Stubaital.

Gereisd met partner in augustus 2016

Dennis, 17-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij mzijn net bterug van een weekend skieen op de gletcher. PERFECT !

Direct naast het hotel is een lift, echter deze is niet voor de stubai gletcher, dat is 18 rijden.

Het Hotel is super, behalve de barman die moeten ze ontslaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

Eric Dierckx, 4-6-2006

Prachtig luxe hotel met een top restaurant. Welness paradijs om u tegen te zeggen
Gereisd met partner in juli 2005

Van der planken geert, 17-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij gaan deze winter voor de 5de keer naar het sporthotel en nog altijd zien wij er weken op voorhand naar uit om te vertrekken het is er gewoon tip top in orde op alle gebied met deze zou ik iedereen aanraden om voor deze bestemming te kiezen.
Gereisd anders in februari 2006

Waeghe, 6-1-2005

Prachtig hotel. Top

Het is een ongelooflijke ervaring om dit hotel eens mee te maken. de infrastructuur is perfect. De sfeer is ideaal.

Gereisd anders in januari 2005

Caroline Taghon, 2-1-2005

we zyn er in de zomer van 2003 geweest.zeer mooi hotel met mooie propere kamers en een uitstekende keuken.In het centrum van Neustift is er een leuk cafe met een toffe hollander achter de bar.
    Gereisd anders in januari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Neustift in Neustift im Stubaital, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Neustift zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sporthotel Neustift scoort een 7.96 uit 10 op basis van 8 reviews.