Uitstekend

2 reviews over Vakantiehuis Sunnbichl in het Nederlands

Uitstekend, vriendelijk

Janneke, 13-6-2010
    • Ligging t.o.v. pistes6

Zeer vriendelijke eigenaren met 2 jonge kinderen. Wij zijn met kerst 2008 geweest en op kerst 'moesten' wij 's avonds langskomen om samen zelfgebakken apfelstrudel en thee te komen eten/drinken. Erg gezellig. Prima appartement. Ruim, schoon, goede bedden en van alle gemakken voorzien. De moeite waard. Ook wij gingen met de auto naar de piste want de skibus is te ver lopen met 2 kleine kinderen (toen 2 en 6 jaar).

Het skigebied zelf is klein maar lekker overzichtelijk. De medewerkers bij de liften e.d. zijn vriendelijk en zeer behulpzaam dus beginners en kinderen zijn in zeer goede handen. De skischool is prima en het hele gebied straalt gemoedelijkheid uit. Geen après-ski gebied maar juist heerlijk om te zijn met kinderen. Voor ons een aanrader!

Gereisd familie in december 2008

Heerlijk huis, ruim en vriendelijke eigenaars

Janneke, 13-1-2009
    • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Kindvriendelijk, ruime slaapkamers, goede bedden, ruime badkamer, volledige keuken met schoonmaakartikelen en vaatwasser. Na enkele dagen schoon bed- en badlinnen, skischoendrogers, eigen parkeerplaats. Zeer vriendelijke eigenaars met 2 kinderen van 5 en 8 jaar, broodjesservice etc. Geen moeite is hun teveel. Skibus is een paar honderd meter lopen maar met kleine kinderen gaan wij toch met de auto naar de piste (5 min.). Wij komen hier graag terug!

Wij komen hier zeker terug.

Gereisd familie in december 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sunnbichl in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sunnbichl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Sunnbichl scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.