Pension Sonneck ****

Sonneck

Weer vandaag2°-4°

1 review over Pension Sonneck in het Nederlands

Fam. Gerritsen, 25-12-2007

De week voor de kerst verbleven wij in Haus Sonneck. Wij hadden een appartement (2 tot 5 pers) geboekt. Deze was naar onze volle tevredenheid. Zeer netjes met alles erop en eraan. Voor 5 pers. wel klein maar zoals ons 2 volwassenen en 1 kind echt perfect. De gast vrouw en heer zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Elke dag verse broodjes, eitjes, spek en melk uit eigen boerderij etc. etc. Voor onze dochter was naast het skiën en roddelen de stal met koeien, kalfjes, geiten, katten en een varken geweldig. (tip: neem hiervoor oude kleren mee)

Loop afstand naar de skibus +/- 5 min., met eigen auto naar de piste eveneens +/- 5 min.

Gereisd familie in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sonneck in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sonneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Sonneck scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.