Hotel Schwarzer Adler ****

Schwarzer Adler
8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,5

55 reviews over Hotel Schwarzer Adler in het Nederlands

Dit is een aanraader,een fantastisch verblijf.

H Smulders, 13-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het begon met de ontvangst,geweldig helemaal geinformeerd werden we naar onze kamer gewezen.Daar aangekomen,zeiden we tegen elkaar oh wat mooi.Het is bijzonder goed onderhouden en alles ziet er keurig uit.(Schoon!!!!)

Als ik een negatief punt aan moet geven? het ligt in midden in het dorp vandaar dat het wat ingesloten ligt maar verder weet ik niets te melden.

Gereisd met partner in juni 2017

Geweldig hotel met zeer vriendelijk personeel

Fam. Rodenburg, 26-6-2017

Het hotel is prachtig gelegen in centrum van Nauders. Het eten was uitstekend, de sfeer heel gezellig en het personeel zeer vriendelijk. Wij kunnen het hotel aan iedereen aanbevelen!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Genoten in Nauders !

Hans Schipper, 11-2-2017

Wat een goed hotel is dit. De kamers warennetjes en heel schoon. We hadden een familiekamer met een slaapbank en bij het inchecken vroeg men of we het fijn vonden als ze deze op de dag in zouden klappen en na het eten weer als bed op zouden maken.. Service toch ?

Het eten was ook heel goed. Ontbijt lekker en ruim voldoende, de middagsnack was goed verzorgd en konden we van genieten in de mooie wintertuin. Het diner was gevarieerd en lekker. De bediening was vriendelijk. Kortom, een heel fijn hotel waar je gerust ook in de zomer in kunt verblijven. Het enige nadeel was eigenlijk dat er in Nauders niet zo veel te doen was maar als je even in de auto stapt zit je bijvoorbeeld zo in Italië.

Hele leuke vakantie gehad met ons gezin !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig. Vriendelijk. Goed eten. Fijne bedden 10+

Hr en mvr kubben, 29-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was erg goed. Kon geen min punt ontdekken.
Gereisd met partner in augustus 2016

Top hotel

Frank, 23-7-2016

Begin juni 2016 in dit geweldig hotel geweest.

Heel vriendelijk personeel, heel mooie kamer zeer nette wellness en heel lekker eten . Voor ons geen enkel negatief aspect over dit hotel

Ook Nauders is heel aangenaam met mooie wandelingen. We gaan zeker volgend jaar terug naar dit hotel

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi hotel

M.lempers, 2-9-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

de suites zijn prachtig,het eten voortreffelijk ,3/4 pension
Gereisd met partner in augustus 2015

Erg fijn Tirools hotel met prima service

Jasper, 8-7-2015

Een goed en degelijk hotel in traditionele stijl met een gezellige sfeer midden in het dorp Nauders. Het hotel wordt al decennia gerund door dezelfde familie. Onlangs is het hotel flink verbouwd en opgeknapt, de kamer was dan ook dik in orde. Wel wat aan de kleine kant, maar met goede bedden en een balkon. Het restaurant is ook goed: 's ochtends een uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een keuzemenu bestaande uit 4 of 5 gangen. Personeel is over het algemeen zeer vriendelijk. Direct parkeren bij het hotel is parkeren wat lastig, omdat het midden in het dorp ligt. Elke gast krijgt echter een gereserveerde parkeerplek op privéterrein van de eigenaren (100 meter lopen). Zwembad is wat klein, maar volgend jaar wordt het wellness-gedeelte gemoderniseerd en uitgebreid. Ideaal hotel voor gezinnen als stellen, jong of oud (hotel wordt vooral bezocht door Nederlanders, Belgen en Duitsers). Door de omvang van het hotel is het minder geschikt voor grote busgroepen en dat is zeker een pré.
Gereisd met partner in juni 2015

goed hotel

I.van der Weerd, 27-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

Fijn hotel, mooie schone kamers, worden elke dag schoongemaakt, wij werden erg vriendelijk ontvangen en netjes naar onze kamer gebracht, al het personeel is erg vriendelijk, het ontbijt is lekker en uitgebreid, 5 gangen diner is goed, klein minpuntje is dat de porties vis of vlees wel erg klein zijn, we hadden verschillende buffetten en die waren erg goed verzorgd, in de avonden was het gezellig om bij de bar nog iets te drinken de prijzen van de drankjes zijn voor Oostenrijkse begrippen wel oke, het hotel ligt midden in het centrum waar wel wat barretjes zijn en veel hotels maar voor de rest zijn er geen winkels, wel een grote supermarkt de M Preiss er rijdt een gratis skibus naar de verschillende skipistes, wij gingen niet om te skien maar om te wandelen dat kan heel goed in Nauders maar het is wel allemaal erg steil er is geen wandeling waarbij je niet flink omhoog moet.
Gereisd met partner in januari 2015

Heerlijk hotel!

paul_kirsty, 15-9-2014

Net terug van een heerlijk weekje in Nauders. Schwarzer Adler is ons zeer goed bevallen. We hadden gekozen voor kamertype Adler met uitzicht op de bergen. Kamer was netjes, authentiek Oostenrijks ingericht. Bedden waren goed. Enig minpuntje was dat de kamer achterin het hotel ligt (301) en daardoor geen WiFi heeft. We hebben er zelf voor gekozen om toch in deze kamer te blijven want toen we het melden bij de receptie waren zij meteen bereid om ons een andere kamer te geven waar wel WiFi was, dus de service is uitstekend! Ook het eten was lekker! Keuze volop, soep en salades van buffet, rest werd opgediend. Een avond was er een Italiaans buffet en een andere avond galadiner. Kortom: een aanrader.
Gereisd met partner in september 2014

Aanrader

Jelmer, 2-8-2014

Hotel is zeer goed bevallen, vooral de behulpzaamheid van het personeel. Verder zag het hotel er netjes en gezellig uit. De kamer was ook prima. Het enige minpuntje was dat het zwembad maar tot 19.00 open is waardoor er naar het eten niet meer gezwommen kon worden.
Gereisd met vrienden in juli 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Schwarzer Adler bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzer Adler in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzer Adler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Schwarzer Adler scoort een 8.58 uit 10 op basis van 58 reviews.