Appartement Ortlerblick

Ortlerblick

Weer vandaag2°-4°

• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Appartement Ortlerblick in het Nederlands

Schoon maar wel iets ouder appartement

simone, 1-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij gezin met 2 jonge kids hebben 1 week bij Pepi Deutinger gelogeerd. Een ontzettend vriendelijke en behulpzame man. Het appartement is in jaren 70 stijl maar alles is heel en schoon. Voor het geld (556,-- per week tijdens carnaval) is het absoluut een aanrader. 1 woonslaapkamer, 1 slaapkamer, badkamer met bad en keuken. Veel kastruimte. Je kunt via de weg naar het centrum 15 min. Of 5 min. via een sneeuwpad, wel steil maar ook leuk met kids. Iets minder leuk op je skischoenen. Bakker is meteen onder aan de berg. Kinderland is helemaal top voor kids. Onze jongste van 3 vond het zelfs leuk. In de middag ging hij naar de kinderopvang. Ik had dat iets professioneler verwacht, maar hij vond de iets stressige juf wel leuk.
Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ortlerblick in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ortlerblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ortlerblick scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.