Hotel Hochland ****

• Ligging t.o.v. pistes7,7

26 reviews over Hotel Hochland in het Nederlands

Super

K van der Veek, 28-6-2016

heel mooie kamers , vriendelijke mensen , waarvoor dank Patricia en haar vader ,eten prima en erg lekker .prachtige natuur en omgeving in de bergen
Gereisd met vrienden in juni 2016

Bij hotel hochland is als thuiskomen.

Dian smits, 11-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn in dit hotel al zo vaak geweest. Als ik daar aankom is het als thuiskomen bij familie en vrienden. Geweldige kamers heerlijk eten en supervriendelijk personeel. Karl en Christie maken er iedere dag een feest van. Het restaurant ziet er altijd gezellig en zeer schoon uit. Prijskwaliteit is prima. Erg kindvriendelijke onze kinderen kwamen er al toen ze baby waren en willen nog altijd er naartoe. Kortom een fantastische plek.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Uitstekend hotel

Margo, 9-5-2014
  • Ligging t.o.v. pistes6

Hotel Hochland in Nauders is zeer gastvrij, uitstekend restaurant en mooie kamers, gelegen in het centrum van Nauders. Hotel ligt niet aan de piste, maar dat ligt geen enkel hotel in Nauders. De gratis skibus stopt naast het hotel.
Gereisd met vrienden in maart 2014

Vriendelijk en gastvrij hotel

Stolk, 25-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

We hebben in hotel Hochland een familiekamer gehad met stapelbed voor de kinderen. Was helemaal prima.

Alles was erg schoon, er waren badjassen aanwezig voor sauna en zwembad.

Eten was goed verzorgd, ook voor de kinderen.

Kortom, een hotel waar de Oostenrijkse gastvrijheid aanwezig is en waar niks teveel is.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

Fantastische plek

Franssen-Bovend'aerde, 1-8-2013

Wij kunnen over ons verblijf in Hotel Hochland enkel in superlatieven spreken. Zeer vriendelijke mensen (zowel de eigenaars als het personeel),

zeer mooie ruime en verzorgde kamers, lekkere keuken, heel attent naar de kinderen toe. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en gevarieerd. Het avondeten is eveneens zeer rijkelijk en gevarieerd. Op de 10 dagen dat wij er waren hebben we niet één keer een herhaling gekregen in het menu. Naast voorgerecht en soep kan men steeds kiezen uit vier hoofdgerechten waarvan steeds één vegetarisch gerecht en twee dessertsugesties. De aanbieding van soep en koek in de namiddag is ook niet te versmaden. Gezien wij pas 's avonds terug naar huis reden mochten we nog gebruik maken van onze kamers tot in de namiddag; hetgeen wij zeer op prijs stelden. EEN ECHTE AANRADER !

Gereisd met partner in juli 2013

Zeer goed hotel, perfect eten

Wilfred, 11-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een geweldig hotel voor onze wintersport. Kinderen hadden eigen slaapkamer + TV. Prima badkamer met vloerverwarming. Douche in bad blijf ik beperkend vinden. Daarnaast was de waterstraal afdoende maar een iets hogere druk was wel lekkerder geweest. Op kamer voldoende kastruimte wat in sommige hotels op wintersport wel minder is.

Het hotel doet gezellig aan. Komt ook door de eigenaar. Hij houdt een persoonlijk welkomspraatje en organiseert ook diverse activiteiten. Na het skieën iets drinken in de lobby met gratis soep, snack of taart. Het eten in dit hotel is werkelijk fantastische, zowel het zeer uitgebreide ontbijt als het diner.

Ook een lekker zwembad voor de kinderen of spa voor de ouders (vanaf 16 jaar).

Hotel lag naast de skibus halte en tegen over de ski verhuur in het midden van het dorp. Met de bus binnen 10 min. bij de gondel.

Wij gaan zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Gewoon een heel erg goed 4 sterren Hotel!

Adriaan van Zoelen, 23-7-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kamer zeer netjes

Uitzicht te mooi! Klein centrum maar hotel is centraal gelegen.

Personeel zeer vriendelijk

Ontbijt en Diner is echt heel goed je kan gewoon van de kaart bestellen voor ca € 15 per menu als je geen HP boekt.

Ober Marco is een hele vriendelijke kerel, die echt je best voor je doet om alles zo goed mogelijk te laten verlopen.

Voldoende parkeergelegenheid.

GEEN koelkastje!

Gereisd met partner in juli 2012

Echt een top hotel!!

Familie Scholting, 3-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van een week wintersport. Dit was al weer de derde keer dat wij verbleven in dit klasse hotel. En het was wederom fantastisch. Wij hadden ook deze keer een familiekamer geboekt. Daarin ontbreekt het je aan niets. Een familiekamer bestaat uit twee slaapkamers en een riante badkamer; gescheiden door een ruime hal. De housekeeping krijgt van ons een 10 met een griffel; alles is super schoon. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. Het diner bestaat uit 5 a 6 gangen en is van een goed niveau. Voor de kinderen bestaat er de mogelijkheid om uit 6 verschillende menu’s te kiezen. Het zwembad is bij onze kinderen (6 en 10 jaar oud) erg in trek. De ligging van het hotel is echt ideaal. Op steenworpafstand de skibushalte, skiverhuur, skischool en skipasverkoop. Na het skiën staat er soep en allerlei lekkers voor je klaar in de lobby. De sfeer in het hotel is gemoedelijk en zeer gastvrij. Hotel Hochland is echt een absolute aanrader. Wij gaan volgend jaar zeker weer!!
Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

toppie

fam van de Ven, 25-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

ideaal voor familie's , ruime kamers en perfecte service en lekker eten
Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Gewelidige ligging met super uitzicht

MP, 21-8-2011

In augustus 7 dagen hier verbleven.

Heerlijk gegeten, 's ochtends en 's avonds.

Kamer en badkamer waren heerlijk ruim. (we hadden een badkamer met douche).

Het balkon had uitzicht op het kasteel in nauders. (wat de eerste dag in de nevel/mist er echt uitzag als een spookhuis.)

's avonds heeft het hotel een gezellige bar met zitjes (bankstellen). Dit is heerljk genieten na een inspannende dag. Al heeft mijn voorkeur in de zomer een lekker terras.

Ook het zwembad is heerlijk om na een inspannende dag even de spiertjes los te houden. Sauna ziet er geweldig uit.

Nauders is een goede uitvalbasis voor zowel italie (meran/dolomieten) zwitserland en oosternrijk.

Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hochland bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hochland in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hochland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hochland scoort een 9.21 uit 10 op basis van 27 reviews.