Pension Folie

• Ligging t.o.v. pistes6,0

2 reviews over Pension Folie in het Nederlands

geweldig ook nog na de 12e keer

silvertand j, 30-7-2009

De familie doet alles om het de gasten naar de zin te maken. Voor wandeltochten en fietsroutes een prima startpunt en de heer des huizes heeft een dik boek met diverse routes gereed liggen. De meeste ook nog door hem zelf gefiets en in augustes neemt hij meestal vrij om met de gasten wandelingen te kunnen maken.

Elke avond is het heerlijk toeven in de gezamelijke ruimte waar iedereen zijn ervaringen kan delen met de rest. En waar het pilsje al koud in de koelkast staat.

We zijn er met en zonder king geweest. Er is voor elk wat wils.

Gereisd met partner in augustus 2008

mar, 1-11-2006
  • Ligging t.o.v. pistes6

Als je hier aankomt, voelt het alsof je thuis komt!!

Alleereerst de zeer vriendelijke ontvangst, maar ook het app ziet er zeer goed onderhouden en schoon uit!

Je hebt wel een auto nodig om naar de piste te gaan. Wij hebben veel plezier gehad van de gemeenschappelijke ruimte.

We gaan zeker terug!!!!!!

Gereisd met vrienden in februari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Folie in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Folie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Folie scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.