• Ligging t.o.v. pistes7,0

1 review over Appartement Dorfblick in het Nederlands

Goede accomodatie

andereja, 11-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het appartement zelf is prima, goed ruim en prima toegerust. Helaas heb je bij het kleine appartement geen balkon, het grote wel. Alles was goed schoon, voldoende inventaris, goede bedden. De entresol waar de kinderen slapen is niet afgesloten door een deur, dus weinig privacy. Kinderen moesten ook door de slaapkamer om bij het toilet te komen.

Het appartement ligt iets buiten het dorp. Een prima ligging mits je een auto hebt, de skibus is niet echt in de buurt. Bergbahn binnen 5 minuten aan te rijden. Probleem bij ons was echter de sneeuwval op de weg naar het appartement, een niet doorgaande weg dus niet sneeuwvrij. Daarnaast nog een heel steile oprit, waardoor we vlak voor we arriveerden alsnog de kettingen om moesten leggen. Een paar dagen later kwamen we zelfs met kettingen niet boven, toen heeft de eigenaar met een grote sneeuwbulldozer de oprit sneeuwvrij gemaakt. Prima service dus, aardige mensen.

Gereisd familie in december 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dorfblick in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dorfblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dorfblick scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.