Vakantiehuis Altes Zollhaus

Vakantiehuis Altes Zollhaus
Altes Zollhaus

• Ligging t.o.v. pistes8,0

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Altes Zollhaus bij:

1 review over Vakantiehuis Altes Zollhaus in het Nederlands

Groot huis met veel ruimte

S. van den Bosch, Purmerend, 10-2-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit huis is ook per appartment te boeken, wij hebben het hele huis geboekt. Super veel ruimte, ieder zijn eigen leefruimte met badkamer, woonkamer en 2 of meer slaapkamers. Het huis ligt ongeveer 2 km van de gondel ( nauders ) en 7 km van schoeneben ( italie ).

Wij waren hier met 16 personen waarvan 2 kinderen van 2 jr oud en 2 kinderen van 4 jaar oud. Je hebt voldoende ruimte om te koken voor zoveel personen, maar wij gingen heerlijk elke dag uiteten bij hotel/restaurant dreilanderblick. Vanaf het huis kan je er lopend naartoe. Het eten was goed, en de bediening aardig.

Volgendjaar komen we zeker hier weer terug.

Het ski gebied is niet heel groot, maar omdat je ook naar italie kan zorgt dat voor wat afwisseling. Kinderen tot 5 jaar kunnen gratis van de gondel gebruik maken. De skilessen voor kinderen zijn ons erg goed bevallen, ze doen veel met de kinderen en kijken goed naar hun kwaliteiten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Altes Zollhaus in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Altes Zollhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Altes Zollhaus scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.