• Ligging t.o.v. pistes5,0

1 review over Appartement Abenteuerhof in het Nederlands

Mooi appartement en gezellige familie

Maikel, 6-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes5

Voor de eerste keer in Abenteuerhof bij de Fam. Probst geslapen. Moet zeggen dat is ons goed bevallen. Het App is gelegen buiten het dorp, maar dit is voor ons geen probleem, omdat wij toch altijd met de auto naar de piste gaan. Wij hadden het grootste app van 70m2, met 2 slaapkamers, 1 kamer met 2 pers bed en de andere met 2 single beds. Verder badkamer met 2 wasbakken en een grote leefkeuken/woonkamer met evt nog een bedbank.

App is wel gedateerd, maar is schoon en praktisch. App is afgelegen aan een straat die naar beneden loopt. Eigenaars hebben eigen equipment om de weg sneeuwvrij te maken. De kinderen konden dan ook lekker sleen.

Ik denk dat het in de zomer ook een mooie plek is om te verblijven, want ze hebben redelijk wat grond, schapen, koeien, poezen, een hond en nog ander vee. Al met al is het ons uitstekend bevallen en hebben we alweer geboekt voor het volgende jaar.

1 Nadeeltje is dat je ze alleen telefonisch kunt bereiken, geen internet dus, of via het VVV van Nauders

Gereisd familie in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Abenteuerhof in Nauders, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Abenteuerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Abenteuerhof scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.