Pension Nattererboden ***

Pension Nattererboden
Nattererboden
7,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nattererboden bij:

1 review over Pension Nattererboden in het Nederlands

Dit nooit meer!

leila, 31-7-2014

Ik zou hier zeker nooit meer heengaan. We waren er 1 nacht op doorreis en het was er niet schoon ondanks de goede beoordelingen op een andere site. De kamer rook naar sigarettenrook en de muren op de badkamer zaten vol met zwarte schimmel. Het was echt te vies voor woorden. Ook het ontbijt stelde niets voor voor die prijs. Je kreeg slechts een paar broodjes en een beetje beleg op tafel en dat was het dan weer. Nee, wij gaan hier nooit meer naar toe. De ligging is op zich wel mooi , bovenop een berg en vlakbij Innsbruck. Maar het was gewoon Niet Schoon. Jammer.
Gereisd met partner in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Nattererboden in Natters , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Nattererboden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Nattererboden scoort een 7.75 uit 10 op basis van 6 reviews.