Hotel Sporthotel Schieferle ***

Sporthotel Schieferle
8,4

• Ligging t.o.v. pistes9,0

5 reviews over Hotel Sporthotel Schieferle in het Nederlands

super echt een familie hotel

davy, 28-5-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

eigenaar weet waar ze over praat .

de omgeving is zeer mooi hotel klant kind en hond vriendelijk .

in het dorp zelf is weinig te doen maar er isin de omgeving zat te doen maar jemoet wel zelf voor bereiden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Redelijk hotel

D. Essink-Lubbers, 3-8-2009

Wij zijn hier 2 nachten geweest op doorreis naar Italië.

De bedden waren goed. Mooie kamer. Het zwembad was wel klein maar wel fijn om even in te zwemmen. Het was er lekker rustig. Het warme eten was redelijk. We hebben het wel eens smaakvoller gehad. Het ontbijt was goed. Personeel was vriendelijk. Het hotel ligt gunstig. Met de Stubaitalbahn ben je binnen 10 minuten in Innsbruck. Een stationnetje ligt nl. in de straat van het hotel (Nockhofweg).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Familie Berendsen, 23-12-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een prima hotel. Wij zijn er met twee gezinnen geweest in februari 2007. De kamers waren ruim en voldeden aan de minimale eisen. Het zwembad is aan de kleine kant, maar voor de kinderen voldoende. Het eten was goed zowel ontbijt als diner. Je krijgt er een vriendelijke en huiselijke behandeling van de familie Schieferle. Wie van deze sfeer houdt heeft er een prima hotel aan. De sneeuwcondities waren die winter slecht(maar dit was overal in die periode).De pistes zijn goed te doen voor beginners, maar voor gevorden heb je het ´snel´ gezien. Maar dan is er de mogelijkgeid om naar het gebied van Axmer Lixum te gaan. Met de bus is dit goed te doen. Vandaaruit kun je weer terug Skieén naar mutters, overigens een hele leuke tocht voor beginners en gevorderden (ook bij de slechte sneeuw omstandigheden van die winter). Wij hebben een prima tijd gehad en gaan nog een keer terug.
Gereisd familie in december 2007

Robert Poelman, 25-8-2007

Leuk hotel.

Niet gast vriendelijk ontvangen door "oma"

moesten zelf maar de kamer zoeken.

Kinderen zijn er niet welkom tenminste als ze een beetje kind zijn en lawaai maken.

Wij zijn met onze peuter in verwijdert uit het restaurant op een onbeschofte manier.

onze tip

!!!!!!!!! GA HIER NIET NAAR TOE MET EEN PEUTERPUBER!!!!!!!!

Gereisd met partner in augustus 2007

Pieter en Ellen, 12-9-2006

We hebben een nacht in dit hotel doorgebracht en het was super! De service is echt super, en de mensen zijn heel erg vriendelijk! Het eten is ook heerlijk. De kamer zag er prima uit. Alles was netjes schoon! Ze hebben ook een zwembad en sauna, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Wat wel jammer was, was dat de bar uitgestorven leek te zijn. We wilde 's avonds nog wat drinken maar er was niemand te bekennen, zelfs geen personeel. Misschien komt dit door de tijd van het jaar dat weet ik niet. Maar voor de rest echt een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sporthotel Schieferle bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Schieferle in Mutters, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Schieferle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sporthotel Schieferle scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.