7,6

WebsiteLink naar website

• Ligging t.o.v. pistes9,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sport & Spa Strass**** bij :

113 reviews over Hotel Sport & Spa Strass in het Nederlands

Heerlijk hotel

Tim, 7-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel ligt midden in centrum naast de gondel (mayrhofen heeft geen dalafdaling) tussen de restaurants en kroegen. Het is ruim opgezet. Wij sliepen in het bijgebouw die verbonden is met de hoofdlocatie via een overdekte brug. Goed hotel, aanrader. Mayrhofen overigens ook.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Renier uit Geleen (Nederland), 24-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was goed; accommodatie was mooi, netjes en comfortabel.

Ontbijt en diner in één woord geweldig!

Perfecte ligging in het centrum en meteen naast de gondel.

Gereisd alleenreizend in maart 2016

Prima carnavalsweekje skiën gehad

Walter Huijbregts, 13-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel, vlak bij de lift (50 meter) naar de pistes. Pistes zijn goed onderhouden. In het hotel was ontbijt en diner prima. Hoewel veel mensen bij het diner tegelijk bediend moesten worden, werd dat prima georganiseerd gedaan. In mijn week waren Ali en papa Yojo ( zoals de namen van de obers waren) heel druk in de weer om het iedereen naar de zin te maken. Wetende dat je dagelijks uit drie menu's kon kiezen en er dus een massa productie in de keuken plaatsvond, prima van smaak en kwaliteit. Het eten werd wel snel achter elkaar opgediend, maar bij vraag om daar wat meer tijd tussen te laten, werd dat gelijk gedaan.

De kamer was gewoon goed te noemen. Binnen het hotel is een prima, maar kleine, sauna aanwezig. Massage is op afspraak mogelijk. In het hotel bevinden zich 4 bars. Na het skiën is er de apreskibar. Voor 's avonds de loungebar, de sportpark en een bar waar entertainment aanwezig is.

Ik heb me de week prima vermaakt en kom zeker nog eens terug.

Gereisd alleenreizend in februari 2016

Klantvriendelijkheid ver onder de maat

Hans, 31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Groot hotel met veel gasten betekent niet dat de klant geen nummer wil zijn. Er zijn veel faciliteiten en weinig informatie. Bij bepaalde personen achter de receptiie lijkt elke vraag een te veel. Erg onvriendelijk. Onbegrijpelijk dat zo'n persoon als gastvrouw moet fungeren. Het valt gasten op dat veel personeel ontevreden is. Veel communicatie problemen omdat erg veel personeel zelfs het Duits niet voldoende beheerst en niet Oostenrijks is.
Gereisd familie in januari 2016

Prima

Ellie, 6-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super locatie zo net langs de Penkenbaan. Het hotel is erg massaal en groots maar daar merk je niet zo veel van. Allerlei voorzieningen zijn er. Het ontbijtbuffet was super en allemaal netjes verzorgd. Ondanks de massa werd het netjes en goed bij gehouden. Geen grote hoeveelheden maar elke keer netjes en vers aangevuld. Ook bij het avondeten stonden wij er van te kijken dat met alle wensen rekening werd gehouden en dat er toch verse en geen "snotgare" produkten op tafel kwamen. Je zit tijdens het gehele verblijf altijd aan dezelfde tafel waardoor je verzekerd ben van een plaatsje en waardoor je ook met het bedienend personeel een gezellige band op kan bouwen.

Al met al vonden wij het super en ook voor herhaling vatbaar..........

Gereisd met partner in december 2015

Leuk gehad, niet voor herhaling vatbaar.

Bart, 3-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bij het inchecken was het al heel rommelig. Er werd nagenoeg geen informatie gegeven. Er werd een map in je handen gegeven, en daar stond alles dan maar in. Voor vragen over het welness werden we verwezen naar de map, waarin weinig informatie stond. Verdere vragen over of ik bv. Nederlands voetbal kon kijken in het hotel, konden helaas niet beantwoord worden. Onvriendelijke balie dame. De kamer was prima, ietwat gedateerd, maar erg schoon en ruim. Wij kregen een hoekkamer met een zitje. Helaas was het veel te heet in de kamer, en ramen open was geen optie ivm lallende apres skiers tot vroeg in de ochtend. Het eten was okee, maar niet top. Eetzaal heel massaal, niet echt een restaurant gevoel. Zeer vriendelijk bedienend personeel! Welness was helemaal top! Zeer groot, goed zwembad, en prachtige sauna's. Heel jammer was het aantal mensen wat zich niet aan de regels hield (zwembroek aan, lawaai maken) Voornamelijk russen die overal maling aan hadden. Leuk gehad, maar nooit meer.
Gereisd met partner in januari 2015

Leuk hotel

Tom, 30-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

In januari heb ik een weekje hier gelogeerd. Had een eenpersoonskamer. Deze was proper en alles wat er moest zijn was er. En elke dag werd er gekuist.

Het eten in het restaurant was zeer lekker. Saladbar, soep, keuze uit 3 hoofdgerechten en dessert.

Ook het saunagedeelte was een groot pluspunt. Na een dagje skiën is het zalig om daar even te relaxen. Je stapt het hotel uit en om de hoek ligt de lift. Als je nog kon skiën tot daar was het een 10 waard.

Gereisd alleenreizend in januari 2015

Prima hotel en perfect centraal gelegen

Jochen, 18-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

We hebben een verblijf gehad in het hotel (hoofdbouw), dus niet het sport-hotel.

De kamers ogen gedateerd, maar zijn voorzien van schone goed liggende bedden. Kamer is redelijk ruim, groot balkon.

Bad/douche combinatie, wel wat klein.

Restaurant was goed te noemen. Bediening is uiterst vriendelijk.

Je krijgt een vast plek toegewezen waar je het hele verblijf plaatsneemt. Werkt echt goed.

Eten in zowel de ochtend als avond is goed. 's avonds een zeer beperkte kaart (voor de avond erna). Standaard 5 gangen ... heerlijk.

Locatie van het hotel is perfect. Midden in het centrum en direct aan de penkenbaan.

Bushalte naar de gletsjer is 100/150 meter lopen.

Skigebied verbaasde mij is positieve zin. Veel leuke rode pistes en variaties. En de geweldige Harakiri natuurlijk, leuk om te kijken hoeveel er daar op hun snuffert gaan.

Gereisd met partner in maart 2014

Prima hotel naast skilift en in het centrum

avdwilt, 12-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Met een groep van 5 volwassen en 1 baby in dit hotel verbleven. Prima hotel met nette, schone kamers.

Bij aankomst waren de kamers nog niet beschikbaar (uiterlijk 15.00) maar omdat wij een baby bij ons hadden was die kamer wel al gereed gemaakt. We mochten hier meteen in. Ook hadden wij van te voren verzocht om een bad i.p.v. een douche (makkelijker voor de baby). Ook dit was netjes geregeld.

Bedden waren goed (kussen kunnen beter) en als de lakens vies waren dan werden ze vervangen.

Het ontbijt is goed (zou iets uitgebreider kunnen) en ook het avondeten was goed (porties zouden iets groter kunnen maar als je om extra patat vraagt dan wordt dit (meteen) gratis geregeld).

Het hotel heeft een klein zwembad (wij hebben hier met de baby heerlijk gezwommen) en een hele mooie en grote sauna (met stoombaden en verschillende sauna's).

Wij waren hier voor de 2e keer en komen hier zeker weer als we ooit weer in Mayrhofen komen.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Zeer slecht behandeld.Nooit weer

Ton, 26-1-2014

1,5 jaar vantevoren geboekt voor 100 personen. tussentijds diverse malen contact gehad. Een week voor vertrek werd ik gebeld dat er 12 personen elders werden ondergebracht ivm overboeking. Dit bleken smerige kamers van personeel te zijn. Gemaakte afspraken werden niet nagekomen. Manager was niet aanwezig. Personeel hanteerde eigen prijzen. Veelvuldig werd geprobeerd om je dubbel te laten betalen. Wij waren met 95 personen en hadden een eigen ruimte met meestal s avonds maar 1 kelner. Na gedane reclamatie stopte het personeel de volgende dag een uur eerder met bedienen. Na 22.30 uur kregen we niets meer.

Bij de eindrekening werden personen in rekening gebracht die ruim van te voren waren afgemeld. De uiteindelijke afhandeling hiervan heeft 3 maanden geduurd.

Eten zag er goed uit, maar de meeste mensen kregen het lauw of koud. Reclameren had geen zin. Personeel werd dan alleen maar vijandiger.

Men wilt groots overkomen, maar men kan dit geheel niet waarmaken. Voor ons Nooit weer.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sport & Spa Strass in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sport & Spa Strass zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sport & Spa Strass scoort een 7.6 uit 10 op basis van 116 reviews.