Hotel Sport & Spa Strass ****

116 reviews over Hotel Sport & Spa Strass in het Nederlands

Super hotel voor wintersport

Jolanda, 31-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Naast de Penkenbahn en midden in het dorp, wat wil je nog meer. Wij zaten in her apart hotel, zeer ruime kamer met leuk zitje. Ontbijt was super, zoveel keus. Diner met keuze menu was goed. Doordat je in aparte gedeelten zit met eten heb je minder het gevoel dat het een mega hotel is.

Skiberging in kelder is redelijk goed.wel extra betalen.... dat is jammer....

Wilden hier maart 2018 weer nasr toe maar zat helaas vol.

Gereisd met vrienden in januari 2016

Zeker voor herhaling vatbaar!

Saskia, 2-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Perfecte ligging in centrum en naast de grote lift.

Het eten is zeer goed. Stukken beter dan in 2013 (toen het overigens ook al goed was!). Avond eten is vers en heerlijk bereid. Meer dan voldoende keuze.

Wellness is geweldig.

Het is een groot hotel, maar doordat je dezelfde bediening hebt iedere avond voelt het niet zo groot aan.

Wij zaten in het Sporthotel, de kamers zijn prima, typisch Oostenrijks, schoon, fijn (eiken houten) bed, wat er moet zijn is er.

Bagageruim, skiruim etc zijn allemaal naar behoren. Bar, sportbar, zwembad etc allemaal goed.

Zeker een aanrader. Daarom zijn we er ook al twee keer geweest.

Let wel in welk deel van het hotel je reserveert, Garni is bijvoorbeeld een bijgebouw (verbonden via een overdekte loopbrug) en je moet dan dus iets verder lopen naar de lift en bijvoorbeeld de eetzaal. Ik weet niet of er verschil zit tussen het eten wat mensen uit het ene of het andere hotel geserveerd krijgen omdat wij twee keer dezelfde kamer hadden geboekt.

Gereisd met partner in december 2016

Prachtig Hotel, prima service en goed restaurant

Fam. Viergever, 29-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vraag een kamer met zicht naar het centrum, andere zijde kijk je op het gebouw van de kabelbaan (dus niets).
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk hotel

Tim, 7-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Hotel ligt midden in centrum naast de gondel (mayrhofen heeft geen dalafdaling) tussen de restaurants en kroegen. Het is ruim opgezet. Wij sliepen in het bijgebouw die verbonden is met de hoofdlocatie via een overdekte brug. Goed hotel, aanrader. Mayrhofen overigens ook.
Gereisd met vrienden in februari 2017

Renier uit Geleen (Nederland), 24-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was goed; accommodatie was mooi, netjes en comfortabel.

Ontbijt en diner in één woord geweldig!

Perfecte ligging in het centrum en meteen naast de gondel.

Gereisd alleenreizend in maart 2016

Prima carnavalsweekje skiën gehad

Walter Huijbregts, 13-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel, vlak bij de lift (50 meter) naar de pistes. Pistes zijn goed onderhouden. In het hotel was ontbijt en diner prima. Hoewel veel mensen bij het diner tegelijk bediend moesten worden, werd dat prima georganiseerd gedaan. In mijn week waren Ali en papa Yojo ( zoals de namen van de obers waren) heel druk in de weer om het iedereen naar de zin te maken. Wetende dat je dagelijks uit drie menu's kon kiezen en er dus een massa productie in de keuken plaatsvond, prima van smaak en kwaliteit. Het eten werd wel snel achter elkaar opgediend, maar bij vraag om daar wat meer tijd tussen te laten, werd dat gelijk gedaan.

De kamer was gewoon goed te noemen. Binnen het hotel is een prima, maar kleine, sauna aanwezig. Massage is op afspraak mogelijk. In het hotel bevinden zich 4 bars. Na het skiën is er de apreskibar. Voor 's avonds de loungebar, de sportpark en een bar waar entertainment aanwezig is.

Ik heb me de week prima vermaakt en kom zeker nog eens terug.

Gereisd alleenreizend in februari 2016

Klantvriendelijkheid ver onder de maat

Hans, 31-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Groot hotel met veel gasten betekent niet dat de klant geen nummer wil zijn. Er zijn veel faciliteiten en weinig informatie. Bij bepaalde personen achter de receptiie lijkt elke vraag een te veel. Erg onvriendelijk. Onbegrijpelijk dat zo'n persoon als gastvrouw moet fungeren. Het valt gasten op dat veel personeel ontevreden is. Veel communicatie problemen omdat erg veel personeel zelfs het Duits niet voldoende beheerst en niet Oostenrijks is.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2016

Prima

Ellie, 6-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super locatie zo net langs de Penkenbaan. Het hotel is erg massaal en groots maar daar merk je niet zo veel van. Allerlei voorzieningen zijn er. Het ontbijtbuffet was super en allemaal netjes verzorgd. Ondanks de massa werd het netjes en goed bij gehouden. Geen grote hoeveelheden maar elke keer netjes en vers aangevuld. Ook bij het avondeten stonden wij er van te kijken dat met alle wensen rekening werd gehouden en dat er toch verse en geen "snotgare" produkten op tafel kwamen. Je zit tijdens het gehele verblijf altijd aan dezelfde tafel waardoor je verzekerd ben van een plaatsje en waardoor je ook met het bedienend personeel een gezellige band op kan bouwen.

Al met al vonden wij het super en ook voor herhaling vatbaar..........

Gereisd met partner in december 2015

Leuk gehad, niet voor herhaling vatbaar.

Bart, 3-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Bij het inchecken was het al heel rommelig. Er werd nagenoeg geen informatie gegeven. Er werd een map in je handen gegeven, en daar stond alles dan maar in. Voor vragen over het welness werden we verwezen naar de map, waarin weinig informatie stond. Verdere vragen over of ik bv. Nederlands voetbal kon kijken in het hotel, konden helaas niet beantwoord worden. Onvriendelijke balie dame. De kamer was prima, ietwat gedateerd, maar erg schoon en ruim. Wij kregen een hoekkamer met een zitje. Helaas was het veel te heet in de kamer, en ramen open was geen optie ivm lallende apres skiers tot vroeg in de ochtend. Het eten was okee, maar niet top. Eetzaal heel massaal, niet echt een restaurant gevoel. Zeer vriendelijk bedienend personeel! Welness was helemaal top! Zeer groot, goed zwembad, en prachtige sauna's. Heel jammer was het aantal mensen wat zich niet aan de regels hield (zwembroek aan, lawaai maken) Voornamelijk russen die overal maling aan hadden. Leuk gehad, maar nooit meer.
Gereisd met partner in januari 2015

Leuk hotel

Tom, 30-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

In januari heb ik een weekje hier gelogeerd. Had een eenpersoonskamer. Deze was proper en alles wat er moest zijn was er. En elke dag werd er gekuist.

Het eten in het restaurant was zeer lekker. Saladbar, soep, keuze uit 3 hoofdgerechten en dessert.

Ook het saunagedeelte was een groot pluspunt. Na een dagje skiën is het zalig om daar even te relaxen. Je stapt het hotel uit en om de hoek ligt de lift. Als je nog kon skiën tot daar was het een 10 waard.

Gereisd alleenreizend in januari 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sport & Spa Strass bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sport & Spa Strass in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sport & Spa Strass zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sport & Spa Strass scoort een 7.75 uit 10 op basis van 119 reviews.