Hotel Rose ****

8,3

WebsiteLink naar website

• Ligging t.o.v. pistes7,6

35 reviews over Hotel Rose in het Nederlands

Prima hotel, goede ligging, vriendelijk personeel

Jacqueline, 10-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Kamers zijn schoon en netjes. Eten is super, zowel ontbijt als diner. Op verzoek kun je ook een avond pizza krijgen. Personeel is erg vriendelijk. Zeker een hotel waar we terug zouden gaan.
Gereisd familie in december 2016

heel goed hotel

piet, 9-10-2015
  • Ligging t.o.v. pistes4

zeer vriendelijke personeel en leuke kamers, en goede maaltijden
Gereisd met partner in september 2015

Goed (niet top)

Helmut Vaneeckhout, 25-4-2014

Leuk 4* hotel.

Gratis skibus stopt aan het hotel en brengt je op 2-3 minuten tot aan de Penken-lift.

Eten is goed, maar niet top. (wat men op andere sites wel beweert)

Indien je de 3 keuze hoofdgerechten niet lust, kan je zonder probleem vragen naar een pizza.

Salade-bar was iedere dag 100% hetzelfde.

Ontbijt was iedere dag 100% hetzelfde.

Wellnessruimte is leuk en bijna niemand maakte er gebruik van.

Het 'Snowbombing'-festival (1 dag zelfs maar op 100m van het hotel) maakte veel lawaai, maar toch was het redelijk stil in het hotel.

Al bij al viel het hotel mee, maar toch heb ik vroeger een beter hotel gehad in de streek.

Dus goed ... maar kan beter.

Gereisd familie in april 2014

Gezellig hotel op 10 min loopafstand van de gondel

mevrouw Steijaert, 28-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Lekker eten, 's avonds buffet of keus uit 3 gerechten. Kamers zijn niet groot maar wel schoon. Personeel zeer aardig en behulpzaam.

Godel met gratis bus of lopend te bereiken.

ook op de pistes zijn er leuke hutjes om te eten en drinken.

In het dal zijn er genoeg kleine winkels, skischolen, restaurantjes en apress ski tenten te vinden. Dit alle op loopafstand.

Kortom, een aanrader.

Gereisd met partner in februari 2014

Prima Hotel

Tollenburg, 11-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn net terug vanuit het Zillertal Hotel Rose was prima leuke ligging midden in het dorp eten was goed behalve de eerste dag dat was zondag.

Wij vonden de kamers wat aan de kleine kant en wat gedateerd worden wel erg goed schoon gehouden.

De bediening is erg goed de mensen sloven zich erg uit om het je naar de zin te maken wij hadden een meisje Karin zij was top.

Het enige minpunt vonden wij de kleine kamer, je zit in het oude gedeelte. Het zou mooi zijn als je ook een comfort kamer zou kunnen boeken.

Voor de rest een goed Hotel qua prijs/kwaliteit verhouding.,

Gereisd met vrienden in september 2013

Goed hotel waar vrienlijkheid en servies hoog zijn

meneer wolsleger, 31-7-2013

Kregen elke dag een tip van de dag wat we goed konden gebruiken omdat het heel slecht weer was ( heel veel regen) en ze waren ook flexibel met openingstijden sauna i.v.m. Het weer
Gereisd met partner in juni 2013

Mooi en leuk hotel

himura, 2-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goede service, sfeervol hotel met goed eten
Gereisd met partner in januari 2013

Goed Hotel

fam. Kroon, 3-4-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Eén van de betere hotels van Mayerhofen. Oud en nieuw gedeelte. Oude gedeelte gezeten, zeer schoon, hele goede bedden, flatscrene tv met 6 ned. zenders (nog nooit mee gemaakt), alleen betreft inrichting mag wel een beetje gezelliger maken. Eten op 1 avond na, zeer goed. Te kleine parkeerplaats. Service en vriendelijkheid van personeel top.
Gereisd met partner in maart 2013

Wederom FANTASTISCH

Wim, Nelly en Danique, 12-9-2012

Mooie weken gehad, jammer dat de bedden wat aan de harde kant waren.

Vlak bij een supermarkt en ook de bus was in de buurt.

Personeel is vriendelijk en ook heel behulpzaam.

Waren hier al voor de vijfde keer en dat zegt genoeg van de kwaliteit/prijsverhouding.

Jammer dat we niet konden eten in het nabij gelegen restaurant zodat we van de muziek konden genieten. Als wij ons eten op hadden en naar de muziek konden dan was er meestal geen plaats meer om ergens te gaan zitten.

Kamers werden elke dag schoon gemaakt en de bedden een keer per week verschoond.

Wij waren er met onze kleindochter en daar waren ze erg lief voor en kreeg ze alles wat wij ook hadden.

Gereisd familie in juli 2012

Goed hotel

Didi, 23-2-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een mooi hotel. Samen met mijn ouders heb ik in een suite geslapen in het nieuw gebouwde gedeelte van het hotel. De kamers waren helemaal super. We hebben van mensen gehoord die in het bestaande gedeelte sliepen dat de kamers wat verouderd waren. Er is Wifi aanwezig op de kamer wat je voor 18 euro per week kan krijgen. We hadden twee minpuntjes aan het hotel. Het eten. het was tot 3 maal toe zo koud dat we het terug naar de keuken hebben gestuurd. Ze bleven hierop wel netjes en ze hebben ons nieuw en wel warm eten gegeven. En er was ook 3 keer in de week buffet. Maar als je daar van houd is er geen probleem. wat we ook jammer vonden is dat we als gasten in het restaurant werden gezet en niet in de eetzaal bij de andere hotel gasten. zo kan je weinig contact leggen met andere gasten van het hotel. De ligging van het hotel is ideaal. naast het hotel is gelijk een ski rent en op nog geen 50 meter een bushalte. op de terugweg neem je bus A. Mayrhofen was erg leuk en een aanrader.
Gereisd familie in februari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rose**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rose in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rose scoort een 8.34 uit 10 op basis van 36 reviews.