Hotel Pramstraller ***

12 reviews over Hotel Pramstraller in het Nederlands

Super!

CL, 19-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Vandaag teruggekomen van een heerlijke week in Mayrhofen. Nu kenden we het plaatsje al wel, maar dit hotel kenden we nog niet. Geweldig hotel met goede service en zeer nette kamers. In de kamer bevond zich een klein keukentje. Wat ons betreft heel handig. Op de avond dat we aankwamen kregen we zelfs nog te eten. Dit ondanks dat we erg laat waren door de extreme drukte op de weg. Wij verbleven op basis van halfpension. Het eten was erg goed! De bediening in het restaurant was ook zeer vriendelijk en betrokken. Kortom, een geweldige week gehad mede dankzij dit hotel. Ideaal; de skibus stopt en vertrekt pal voor het hotel.
Gereisd met partner in februari 2017

Fantastisch. Eten was super. Suite een dikke 10!

Marianne Schuurman, 25-6-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Veel te zien en te ondernemen in de zomer. Prachtige wandeltochten in de omgeving. Hotel beschikt over gratis e- bike's. Service van personeel en eigenaren is echt fantastisch.
Gereisd met partner in juni 2016

super !!!!!

fam eyckens -knoops, 16-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Net terug van een weekje skien in Mayerhofen .

We verbleven in hotel pramstraller .

Een echte aanrader !!!

Zeer verzorgd hotel,lekker eten,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Kamers voldoende ruim en zeer proper !

Skibus stopt net voor de deur

Het enige minpunt is dat er geen dalafdaling is .

Gereisd met partner in februari 2013

typisch Oostenrijks

Liesbeth, 6-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

een mooi, verzorgd hotel in typische tirolse stijl. Mooie kamers, mooi en gezellig restaurant met bar, kleine maar goede sparuimte met sauna en stoombad, een kleine massagebad en een ontspanningsruimte.

Het ontbijtbuffet is verzorgd en lekker, het avond eten vonden wij wat minder (wel typisch oostenrijks, ons ding niet)

Het hotel ligt op wandelafstand van de skilift, maar je kan ook de skibus nemen.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Een fijn hotel

pbasten_1, 4-8-2011

We hadden eigenlijk brucke geboekt via TO maar dat bleek overboekt te zijn,

We hadden de papieren al binnen toen we een paar dagen van te voren te horen kregen dat het hotel overboekt was, en kregen als alternatief Hotel Pramstraller, na een hoop gedoe dit geaccepteert.

Er waren nog meer gasten die eerst Brucke geboekt hadden en nu dit hotel kregen.

Het Hotel is goed ligt wel precies aan de andere kant van het dorp, verder niets op aan te merken. Eten goeg kamers goed, personeel heel (professioneel) en vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2011

netjes

Dennis, 21-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes5

Netjes hotel echt Oostenrijks, vriendelijk personeel.

Het eten was niet echt naar onze smaak

Gereisd met partner in mei 2011

Super Hotel

Jennifer, 5-6-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

Gezellig hotel.. Mooie schone kamers, met best wel veel ruimte..

Lekkere sauna.. Vriendelijk personeel(altijd wat mee te overleggen over bijv tijd van eten)..

Mooi gebied!!! Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2009

Zeer goed hotel

Cor van Reeuwijk, 16-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes5

Zeer goed hotel met mooie kamers, leuke bar, goede bediening en erg vriendelijke medewerkers.

Ook het eten ( 4 gangen menu ) was goed, smaakvol en voor normale mensen genoeg.

Ook het ontbijt was erg goed, er was van alles te krijgen en niet karig.

De sfeer in het hotel is gemoedelijk, zodat je er jezelf thuis voelt.

Alleen klagers die thuis niets gewend zijn hebben over dit hotel te klagen.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2009

Gezellig hotel, grote kamers, mooi skigebied,

miranda, 21-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes6

Een echt Oostenrijks hotel. Vriendelijk personeel. Naar de lift is het 15 minuten lopen.
Gereisd met partner in februari 2009

Super geweldige vakantie.

Jennifer, 6-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een geweldige vakantie gehad. Helemaal te gek. Mooi hotel, lekker groot. Gratis ontspannen in de sauna na een dagje skieen. Eten was super elke dag wat anders op het menu. Personeel was supervriendelijk zeker met de kabaalmakers waar ik mee op vakantie was. Echt voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in januari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pramstraller bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pramstraller in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pramstraller zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pramstraller scoort een 8.78 uit 10 op basis van 14 reviews.