Hotel Neue Post ****

14 reviews over Hotel Neue Post in het Nederlands

Geweldig

Helen sabbe, 5-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik vond alles goed personeel heel vriendelijk en behulpzaam echt iedereen die daar werkt is aardig! En het eten is geweldig
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Simpel

Annika, 28-12-2016
  • Ligging t.o.v. pistes1

Wij hebben ons als hotelgast niet welkom gevoelen., Waarom niet? Omdat je in een stads hotel zit met openbaar restaurant en cafe:,de niet hotelgasten gaan altijd voor.,kom je om 16.30 terug van ski-en kun je geen drankje bestellen want de bar gaat om 17.00 uur open:. Als je na het diner een drankje wil nuttigen en een kaartspelletje wil spelen dan let op: dit mag niet!! Je moet dan naar de eerste etage naar de lounge, gezellig, open haard die nooit aan is en geen bediening:, ons is meerdere malen verzocht de bar te verlaten, niet voor gezinnen. Een bar waar overigens gewoon gerookt mag worden. Wat een gastvrijheid! Nooit komen wij nog hier!
Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Marina, 4-8-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Neue Post is een zeer net en schoon hotel, Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Een heel goed ontbijt, warm eten wordt bereid met eigen produkten, iedere dag een lekker saladebuffet. Er is een zwembad, een sauna, en fitnessruimte.

Voor de liefhebbers is er iedere avond gezelligheid aan de bar met DJ Stevie, hij krijgt er de stemming wel in.

Nu drie jaar geweest en volgend jaar weer terug.

Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Neue Post bij:

goede ligging langs de hoofdstraat

everts pieter, 10-10-2014

Het eten is er heel goed, wel is er regelmatig muziek en nog al wat lawaai in het hotel, er word veel gerookt en dat ruik je in heel het hotel. Personeel van de bediening is super vriendelijk wat je niet kan zeggen van de bezetting aan de receptie .

Je moet wel goed oppassen met de grote hond van de bazin zeker als je zelf een hondje bij hebt.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Goed hotel

marina beijers, 12-8-2013

Goed hotel, zeer gastvrij, vriendelijk personeel, heerlijk eten, veel gezelligheid aan de bar.
Gereisd met partner in augustus 2013

zeer goed hotel

j moors, 22-6-2013

prima hotel en zeer goed eten en een fantastische welness gedeelte, goede service ,minpunt wifi 5 euro per uur,waarom dat ??
Gereisd met partner in juni 2013

Heerlijk, gezellig en schoon hotel

Renate Nieuwenhuis, 12-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij zijn wederom met veel plezier een week in Neue Post geweest.

Het eten was weer voortreffelijk en de bediening is super vriendelijk.

Ook voor onze kinderen, zij zien er naar uit om 's avonds in het restaurant te gaan eten, iedereen is zo aardig.

De kamers zijn ruim, gezellig en schoon (dat laatste vinden wij erg belangrijk).

Kortom; de locatie, de gezellig en de sfeer; wij komen zeker weer!

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

super hotel

Paul, 19-8-2010
  • Ligging t.o.v. pistes6

zeer mooi hotel met een goed ontbijt en diner. De kamers zijn groot en schoon. Verder is er een mooi zwembad binnen en buiten en een sauna waar je na het skieen lekker de spieren kunt verwennen. Zeker de moeite waard.
Gereisd met vrienden in januari 2000

Mooi hotel en voor herhaling vatbaar

Fam. Theunissen, 21-7-2010

Goede en vriendelijke bedienig door het hele hotel.

Alles was tot in de puntjes verzorgd, ook op de hotelkamers

Alleen jammer dat er nergens in de eetzalen airco aanwezig was.

Gereisd met vrienden in juli 2010

rokersparadijs

Familie Mertens, 1-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij houden een dubbel gevoel over aan dit hotel. Enerzijds is het fijn klassehotel maar anderzijds stoot het ons af omwille van een aantal zeer storende elementen.

De kamer was zeer mooi, groot en proper. Ons zoontje van 5 had een echt bed en niet zo'n een tot bedje omgevormde zetel. Grote badkamer met bad/douche en het toilet was volledig apart. Grote tv en veel bergruimte.

Het personeel was super vriendelijk. Ons zoontje eet niet alles maar zij toverde zijn lievelingskost alsof het niets was, zonder meerprijs. Ons eten daarentegen. De eerste 2 dagen was het echt niet lekker de volgende drie ging het wat beter.

De prijs van de drank valt wel goed mee.

Het zwembad was groot genoeg en zeer mooi ingericht. Het welnessgebeuren was wat klein voor zo'n groot hotel. 1 kleine sauna , 1 'koude', stoombad en twee, tegen betaling, whirlpools.

HET GROTE NADEEL:ROKEN. In het restaurant, bar, ontspanningszaal, overal mocht gerookt worden.

Skibus stopt vlak aan het hotel.

Gereisd met partner in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Neue Post bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neue Post in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neue Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neue Post scoort een 8.82 uit 10 op basis van 17 reviews.