• Ligging t.o.v. pistes7,8

4 reviews over Appartement Kreidl in het Nederlands

Y Heemstra, 22-2-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

De pistes liggen lekker dichtbij en de ruimte is uitstekend veel mogelijkheden om zelf je keus te maken waar je wilt skién de appaertementen zijn ruim en rustig wij gaan zeker nog eens terug

Dan nog even dit wij zijn de buggy vergeten wie wil die voor ons mee terug nemen?

tel 035-5257017 0621883290

Gereisd anders in februari 2006

Rieny, 3-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ik ben het helemaal met Steve eens, verschrikkelijk al die onervaren skiërs daar! Maar ook ervaren skiërs kunnen de boel behoorlijk verpesten!! Wij hadden iemand bij ons afgelopen jaar, die twee dagen niet mee kon gaan skiën, omdat ie kou had gevat. Je zou toch denken dat iemand die al 20 jaar skiet, zich wel een beetje beter aankleedt. En dan wel thuis gaan zitten mokken en zeiken, heel irritant. Mayrhofen verder is super. En ach ja, dat bier gooien in de kroeg hoort er een beetje bij toch?
Gereisd met vrienden in oktober 2007

Steve, 13-9-2007
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima te doen, alleen veel onervaren skiers in het gebied, heb zelfs gezien dat iemand, na een glas bier een gesloten piste opging. Was bovendien de steilste piste van Oostenrijk (78 % hellingsgraad). Verder leuk. Ook apresski, alleen jammer dat sommige lui het nodig vinden met bier in het rond te spuiten door dronkenschap...
Gereisd met vrienden in september 2007

Remy, 22-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het appartement zelf is perfect. Heel erg groot, schoon en netjes! Er is satelliet-tv, een groot balkon, een grote keuken en genoeg verwarmingen om al je wintersportspullen te drogen. Wel ligt het heel erg ver uit Mayrhofen, dus niet te lopen. Een taxi kost gelukkig bijna niks, dus dat scheelt! Gastheer en -vrouw zijn ook supervriendelijk; we kregen zelfs nog een glaasje schnapps toen we weggingen, tegen de kou!
    Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kreidl in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kreidl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Kreidl scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.