9,4

• Ligging t.o.v. pistes8,4

22 reviews over Appartement Jagdhof in het Nederlands

Geweldig, Schoon, Super ligging

Annie, 29-7-2017

Super schoon, vriendelijk, Mooi ruim appartement
Gereisd met partner in juni 2017

Tim, 22-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Weinig tot niets op aan te merken. Alles heel netjes, schoon en nieuw. Lieve mensen achter de desk.

De bus stopt voor de deur, deze brengt je in enkele minuten naar Penken maar ook kun je de andere kant op om op die manier de berg op te gaan.

Gereisd met partner in maart 2016

Marieke, 29-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Goede locatie, bushalte voor de deur, Verzorgd appartement,schoon alles aanwezig!

Ski-ruimte met verwarmde schoenen-rek

Broodjes-service

Verlaten van het appartement mogelijkheid vóór opslaan van de koffers en gebruik maken van de douche einde van de dag, daar wij met de bus waren!

Mooie sauna met gebruik van handdoeken en kop thee!

6 persoons-appartement vonden wij niet geschikt voor 6 personen,.. te kleine eetkamertafel en maar 2 stoelen!

Wij waren met 4 Personen en dan is het prima!

Gereisd familie in januari 2017

Het was fantastisch

Nori van Eijndhoven, 17-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Alles was goed. Zeer ruim en schoon appartement. Zeer lieve en behulpzame gastvrouw. Wij hadden de fietsen mee en die mochten in de skikeller. Erg geweldig gehad. We gaan in 2017 zeker terug. De ligging is ook zeer goed. Je bent zo in t centrum! 👍🏻👍🏻
Gereisd met partner in september 2016

Het was fantastisch. Heerlijke vakantie gehad!

Sanderrutten, 24-2-2016

Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen op vakantie geweest in Mayrhofen. Het verblijf is, kort maar krachtig, een eyecatcher. Mooi, modern en bovenal brandschoon appartement gehad. Wij verbleven in appartement nr1, keken uit op de achterzijde op de berg. Heerlijk rustig. Broodjes service is perfect, iedere morgen verse broodjes vanaf 7u aan de deur. Gastvrouw is heel erg behulpzaam en vriendelijk. Goede tips gekregen over bezienswaardigheden en wat wel of niet de moeite waard is om eens te bezoeken.

Het appartement is gelegen beneden aan de voet van de winkelstraat in Mayrhofen, op loopafstand van trein/bus station. Mountainbike verhuur aan de overkant van de straat.

De haupstrasse heeft vele eetgelegenheden te bieden en gezellige winkels.

Tijdens ons verblijf was er het jaarlijkse strassenfest. Een echte aanrader, veel verschillende muziek en lekker eten verdeeld over de hele hauptstrasse.

Op een kleine 20 minuten rijden is de Hintertux te bereiken, een hele mooie ervaring.

Wij zullen zeker ooit nog eens terug keren naar Mayrhofen, jagdhoff Ligedl.

Gereisd familie in juli 2015

SUPER APPARTEMENT

Bert en Martha van Hirtum, 25-7-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

juii 2015 een week in dit fantastische appartement gelogeerd met onze hond. Wij hadden al direkt spijt dat we niet langer hadden geboekt. Wij hadden nog nooit zo een mooi en schoon appartement gehad en op een mooie lokatie. De familie moigg was uiterst vriendelijk en leuke mensen.Alles was aanwezig in het appartement,zelfs een stofzuiger. Onze vakantie was zeer geslaag en we gaan er zeker terug ,maar dan wat langer. Zeker voor de mooie tochten en omgeving te zien.
Gereisd met partner in juli 2015

Prima app, ligging, inrichting vriendelijkheid

Co Bonarius, 19-10-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

We hebben er altijd zin in om naar app te gaan,heerlijk gezellig te eten op balkon.

Prachtige omgeving en rust.

Gereisd met partner in mei 2014

werkelijk in een woord geweldig

edjans, 2-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

wij waren hier in juli 2014 en wat een geweldige accomodatie wij hadden een drie kamer appartement type lll op de derde etage het hele complex is van een zeer hoge standaard alles is splinter nieuw en van top kwaliteit het complex ligt aan het begin van het centrum dus alles is binnen handbereik.

de eigenaar is een vrouw en is zeer behulpzaam en vriendelijk ook is er wifi wel tegen betaling maar voor 7euro per week is dit zeer goedkoop op elke slaapkamer staat een groot dubbel bed en een grote kledingkast met safeloket welke gratis is ook is er op elke slaapkamer een tv met ongeveer 5 nederlandse zenders alles bij elkaar een top locatie

Gereisd familie in juli 2014

Wellicht een fles champagne?

marc de winter, 15-7-2014

Wat een prachtig appartement alles tot in de kleine hoekjes brandschoon, voorzien van compleet ingerichte keuken en 'waarom niet' 3 flatscreens handig tijdens het WK voetbal. Oh...had ik de radio in de (2) badkamers al vermeld? Tsja wat blijft er dan over om een 10 te halen op Zoover? Flesje champagne bij aankomst?
Gereisd familie in juli 2014

Perfect appartement, met vriendelijk personeel

Moniek, 3-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Dit appartement was helemaal in orde! Schoon, netjes, nieuw! Helemaal super.

De broodjesservice in het appartement is super, 's morgens staan de broodjes die je bestelt hebt aan je deur. Daarnaast prima opberging voor ski- snowboard spullen. En gelegen op een rustige plek waar de loopafstand naar het centrum prima is.

Sauna is echt heel erg mooi en schoon! Een aanrader!!

Gereisd met vrienden in december 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Jagdhof bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jagdhof in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jagdhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Jagdhof scoort een 9.4 uit 10 op basis van 22 reviews.