Hotel Edenlehen ****

Edenlehen
8,4

• Ligging t.o.v. pistes7,6

29 reviews over Hotel Edenlehen in het Nederlands

Een hotel om terug te komen

Peter en Sjan Verkooijen, 16-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel is een plaats waar je thuis voelt en waar je iedere keer weer naar toe gaat
Gereisd met partner in september 2016
Familie Hundsbichler, Eigentümer/Hotelier , 17-7-2017

Liebe Sjan und lieber Peter!

Spät, aber doch... vielen herzlichen Dank für Eure tolle Bewertung.

Bis bald!

Eure Familie Hundsbichler & das Edenlehen Team

Perfeckt Super

Nelly, 15-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

super bediening aan tafel, bij goed weder kan men kiezen voor zowel binnen als buiten eten. Super 30 gr zwembad binnen en buiten. Heel propere kamer en badkamer. een gezellige hof en heel rustig gelegen

't is de 2 de keer dat we bij Edenlehen op vakantie komen en zullen zeker nog terugkomen. Het eten is hier fantastisch.

Het is in de verre omtrek ideaal om te fietsen op elk niveau

Gereisd met partner in mei 2017
Familie Hundsbichler, Eigentümer/Hotelier , 17-7-2017

Liebe Nelly,

vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr großartiges Urlaubsfeedback mitzuteilen. Es freut uns sehr, dass Sie Ihren bereits 2ten Urlaub wieder genossen haben.

Ganz herzlichen Dank :-)

Wir freuen uns schon auf den 3ten Besuch!

Ihre Familie Hundsbichler & das Edenlehen Team

Fantastische Kamer en heerlijk eten

Lucy, 24-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Op dit hotel is niks Aan te merken, Schoon, vriendelijk personeel, wij had den een Kamer type ahorn , zeer ruim, met grote badkamer met bad en douche
Gereisd met partner in juni 2016
Family Hundsbichler, Eigentümer/Hotelier , 17-3-2017

Hello Lucy!

Thank you very much for your feedback.

We are glad that you enjoyed your time in the Edenlehen.

Yours, family Hundsbichler & the Edenlehen Team

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Edenlehen bij:

Geweldige ambiance, top service en vriendelijkheid

Alexander en Anita Poustylnikoff, 30-4-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

In dit hotel en restaurant draait het om het tevreden stellen van de klant. Iedereen is vriendelijk, je wordt overal begroet en voelt je welkom zonder overdrijving. De kamers zijn prachtig, schoon en smaakvol ingericht. Groot balkon, schitterend uitzicht. Restauratie is voortreffelijk. Men heeft een eigen slagerij en gebruikt biologische producten. De gerechten zijn uitstekend en de wijnkaart is verzorgd met een balans van Oostenrijkse, Italiaanse, Franse en Spaanse wijnen. In de bar biedt men eigen gemaakte eau de vie/schnaps aan. Een uitstekende wellness, verwarmd zwembad, gym, alles gloednieuw. En dat allemaal voor een bijzonder redelijke prijs. Een top aanrader!
Gereisd met partner in april 2016
Familie Hundsbichler, Eigentümer/Hotelier , 4-5-2016

Dear family Poustylnikoff!

Thank you So much for taking time to share your lovely holiday feedback!

We are glad that you enjoyed your holiday "from head to toe".

For us as a host is the best thing when our guests feel our "passion to detail".

Thank You for the great praise to our whole service!!!

We are looking forward to welcome you again soon! :-)

Family Hundsbichler & the Edenlehen Team

Top Hotel om naar terug te komen

Louis en Nelly, 25-4-2016

Top Hotel met een luxe zwembad van 33 gr op een mooie locatie

super lekker eten- Vriendelijk personeel- alles was heel proper

Wij zijn volledig ontspannen naar huis gegaan na een week Edenlehen

met veel dank aan fam Hundsbichler en het voltallige Team

Gereisd met partner in april 2016

Nooit meer

Gerard, 20-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Accommodatie verdeeld in een nieuw en een oud gedeelte. Wij zaten in het oude gedeelte. Kamer mooi, badkamer klein en zeer gedateerd. In een ligbad douchen is niet echt comfortabel. Ontbijt prima. Beetje dringen door onpraktische indeling. Eten redelijk en ook niet meer dan dat. Zwembad en Sauna mooi. Personeel erg vriendelijk daar kan de leiding wat van leren. Zelden zulke onsympathieke mensen tegen gekomen op mijn vakantie. Voor het afrekenen hebben ze een apart systeem, wat inhoud dat je in de ochtend de bonnetjes moet controleren van de avond daarvoor. Bij ons is dit bijna geen een keer goed gegaan en van ander die naast ons zaten aan een ander tafeltje ook niet. Als je dan zei dat het geen bonnetje van ons was werd je kwaad en wantrouwig aangekeken of je de boel zat te belazeren.

Heel vervelend hoe dit werd gedaan. Verder heeft de leidig zich geen een keer laten zien bij ons. Nooit meer hier heen.

Familie Hundsbichler, Eigentümer/Hotelier , 6-4-2016

Dear Gerard,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Sincerely,

family Hundsbichler

Eerste en laatste keer Edenlehen

Greet, 20-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes7

Op aanraden van iemand anders naar dit hotel gegaan, hoge verwachtingen!! Kamer mooi, badkamer zwaar verouderd. Het eten was redelijk tot goed. Vriendelijk personeel, hier kan de eigenaresse nog iets van leren , nog nooit zo'n onsympathiek, onvriendelijk persoon gezien. Met de rekeningen ging het ook elke dag fout!! Kortom als je een relaxte vakantie wil, moet je niet naar Edenlehen.
Familie Hundsbichler, Eigentümer/Hotelier , 6-4-2016

Dear Greet,

thank you for taking time to share your holiday experience.

We feel sorry that you could not enjoy your winter holiday.

We work very hard to deliver an exceptional guest experience.

If you give us a chance to earn back your trust, we can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience like our other guests.

Yours

family Hundsbichler

Leuk

Johan, 17-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes5

We verblijven nu in het hotel. Pluspunten mooie kamer, goede douche en lekker ontbijt. Avondeten redelijk goed, maar ons is al drie keer het verkeerde voorgezet. Te weinig en chaotisch personeel. Wel aardig verder en iedere keer sorry zeggen. Ja idd de rust wordt verstoord door schreeuwende kinderen. Ook taak van ouders. Je wordt maar de piste gebracht, maar ziet maar hoe je terug komt.

Dear Johan,

thank you for taking time to share your feedback.

We feel sorry that you could not enjoy the winter holiday in our hotel.

Please tell us your request directly at your next stay so we can do something.

Yours family Hundsbichler & the Edenlehen team

Echo nooit meer!

Riethoven, 16-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes2

Het hotel ziet er in eerste instantie geweldig uit echter......

Er zijn ontzettend veel kinderen aanwezig welke de rust verschrikkelijk verstoren als je een dagje rustig bij het zwembad wil verblijven.

Ook in het restaurant hebben we om een andere plaats gevraagd om enigszinds ongestoord te kunnen eten.

Het hotel lijkt meer op een kinderdagverblijf, dus als je voor je rust komt moet je zeker niet hier zijn!

Ik hoop dat ik het nog 4 dagen vol ga houden, van vakantie is hier geen helaas geen spraken!

De kamer valt ons ook tegen, oud en vervallen, badkamer is behelpen, we kunnen er niet tegelijk in (kamer237), schoorsteen voert door de badkamer, Dus herrie van de ventilatie welke door de schacht voert, ook snachts.

Dus voor ons nooit geen edenlehen meer.

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Sincerely yours

family Hundsbichler & the Edenlehen Team

Nooit meer Edenlehen

Jan & Helga, 16-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Voor je rust en ontspanning moet je niet bij hotel Edenlehen zijn!

Wij logeren momenteel in dit hotel, gezien de weersomstandigheden hebben we een dagje sauna en zwembad in het hotel gepland, echter...... er zijn ontzettend veel kinderen aanwezig welke de rust ontzettend verstoren, dus voor je rust moet je zeker niet dit hotel boeken! Ook in het restaurant gaat het er op de zelfde manier aan toe.

Dus voor ons nooit geen edenlehen meer.

Dear guest,

thank you for your feedback.

We are sorry that you could not enjoy your holiday in our hotel.

Thanks for your valuation, so we know it we can improve us.

Maybe we can convince you of our paradise at your next stay.

Yours family Hundsbichler & the Edenlehen team

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Edenlehen bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Edenlehen in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Edenlehen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Edenlehen scoort een 8.38 uit 10 op basis van 32 reviews.