Pension Daringer + app **

• Ligging t.o.v. pistes8,8

16 reviews over Pension Daringer + app in het Nederlands

Zeer goed

Trudie v Meurs, 11-10-2015

Heel er goed gezellig zeer schoon hele vriendelijke ontvangst
Gereisd met partner in september 2015

Knus apartement

Ed en Tiny, 27-9-2014

Bij binnenkomst direct een thuisgevoel. Vriendelijke ontvangst. Gezellig ingericht appartement met vloerkleden, schilderijen en prullaria. Eindelijk is een complete keuken! Heel schoon en om de dag schone handdoeken en keukenlinnen. Iedere week verschoning van het beddengoed. Zeer centraal gelegen op twee minuten lopen van de Penkenbahn en zes minuten van de Ahornbahn. Nadeel: het is iets aan de kleine kant. In het 2-4 personen apartement is twee personen wel het maximum.
Gereisd met partner in augustus 2014

Perfecte locatie

Lisa, 2-10-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Frau Daringer is erg betrokken en dol op kleine kinderen. Dat bleek wel toen ze me trots vertelde dat ze de mensen in het appartement onder ons had gezegd om wat zachter te doen omdat er boven een babytje was. Onze kleine slaapt overal doorheen dus had niet gehoeven. Voor die mensen misschien een iets minder prettige ervaring. Keuken heeft alles en bedden zijn goed. 5 min lopen naar lift en apres ski maar zonder de drukte ervan. Er was geen lift maar de kinderwagen mocht beneden in de hal staan. De appartementen worden 2x in de week schoongemaakt. Volledig appartement voor niet veel geld.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

fantastisch

Suzanne, 22-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ik ben met oud op nieuw met 6 vriendinnen in app Daringer geweest. We hebben een super vakantie gehad. We werden super vriendelijk ontvangen door Mevrouw Daringer , super mooi appartement met goede douche en zelfs een vaatwasser . Daarnaast ligt het dicht bij de eerste gondel en bij de apré ski. Echt een aanrader!!
Gereisd met vrienden in januari 2013

Goed appartement

uhanema, 10-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed appartement. Ruim, schoon en voorzien van een goed keukentje.

Ligt net achter de hoofdstraat. Waardoor je geen geluidsoverlast hebt vd apres ski. Gondel op 5 min lopen.

Eigenares was erg vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Centraal gelegen in Mayrhofen

José, 8-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Ligging is centraal. Het appartement was netjes ingericht, voorzien van alle gemakken. Aparte keuken met vaatwasser (ideaal), waterkoker, koffiezetapparaat en magnetron.

Afstand tot skilift ongeveer 100 meter (Penkenbahn).

Aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2012

Ligging perfect

Jan, 1-5-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijke vakantie. Appartementen zijn eenvoudig maar prima. De ligging is echt super, vlakbij de Penkenbahn en dichtbij het gezellige centrum.
Gereisd met partner in februari 2012

Dichtbij de Penkenbahn! Zo op de piste…

Mark & Miranda, 23-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit jaar zijn we met onze vrienden naar appt. Daringer geweest, lekker centraal en middenin het gezellige Mayrhofen. Het was de 2de keer, dat ik in deze plaats was. Mayrhofen is zeer geliefd bij Nederlanders en echt een plek om terug te komen. Restaurants, winkeltjes en uitgaansgelegenheden genoeg in de buurt. Après-ski mogelijkheden te over hier. Supergezellig!

De badkamer met douche en toilet is wat klein, maar prima voor een weekje. Verder is er een prima uitgeruste keuken met vaatwasser, dus dezelfde gemakken als thuis.

Het fijne is ook, dat het appartement dagelijks wordt schoongemaakt! Kortom eenvoudig, maar schoon, netjes en bovenal top gelegen t.o.v. de piste.

Gereisd met vrienden in januari 2012

Zeer tevreden

Fam. Martinez, 23-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben een heerlijke skivakantie gehad. Prima kamers en vriendelijk personeel. Zeker een adres om te onthouden.
Gereisd met vrienden in februari 2012

goed ligging

annbritt_schepers, 10-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi en verzorgd appartement, goede ligging ten opzichte van de skilift en het centrum, super vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Daringer + app bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Daringer + app in Mayrhofen im Zillertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Daringer + app zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Daringer + app scoort een 8.31 uit 10 op basis van 18 reviews.